حمله سایبری به شهرداری تهران توسط موساد و منافقین انجام شد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 28 ارديبهشت 1403 - 18:26

حمله سایبری به شهرداری تهران توسط موساد و منافقین انجام شد

شماره: 18105
Aa Aa

این اقدام در حد انتشار چند تصویر موهن بوده اما رها شدن شهرداری و عدم اضافه شدن نیروی متخصص در چند سال گذشته غیر مؤثر نبوده است.

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران؛
حمله سایبری به شهرداری تهران توسط موساد و منافقین انجام شد

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در جلسه این شورا گفت:

مقام معظم رهبری هشدار دادند تا دچار ارتجاع نشویم.

به گزارش اسپادانا خبر، وی ادامه داد:

حکومت خلفا ارتجاع داشتند و نمی‌توانستند یک شخصیت الهی مانند امام رضا را ببینند و حضرت امام رضا مقابل ارتجاع ایستادند. مردم ما نیز مقابل ارتجاع می‌ایستند اما متأسفانه هنوز افرادی هستند که در چهره دیگری ارتجاع دارند. عده‌ای ادای روشنفکری درمی‌آورند اما یزید پیش از این افراد این کارها را انجام می‌داد و دنیای امروز به گونه‌ای دیگر به دنبال ارتجاع روشنفکرانه است.

چمران با اشاره به هک کردن سیستم‌های شهرداری گفت:

برنامه ریزی مفصلی از سوی موساد و منافقین و همکاری تمام ضد انقلاب‌ها صورت گرفت و با برنامه ریزی دقیق و مفصلی که از قبل صوت گرفته بود آنها تصمیم گرفتند تا در ایام سالروز ارتحال امام خمینی سیستم‌ها را هک کنند اما به لطف خدا و قداست امام راحل آنچه که این افراد می‌خواستند انجام دهند محقق نشد و با قدرت دوستان ما در شهرداری این اقدام در حد انتشار چند تصویر موهن بود. درست است که سیستم‌ها دچار اختلال شدند اما از امروز این سیستم‌ها فعال می‌شوند و برنامه ریزی این ضد انقلابیون منتفی شد البته رها شدن شهرداری و عدم اضافه شدن نیروی متخصص در چند سال گذشته غیر مؤثر نبوده است و باید این نقص‌ها را جبران کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان