خانواده‌ها زنان و دختران فریب خورده خویش را بر حذر دارند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403 - 16:59

خانواده‌ها زنان و دختران فریب خورده خویش را بر حذر دارند

شماره: 23340
Aa Aa

این انقلاب تحت پوشش حمایت ذات ربوبی است| گرچه گوشت و مرغ و روغن گران شده اما به تناسب گرانی گوشت و مرغ یارانه‌ها هم بالا رفته است.

دختران و زنان کشف حجاب کننده پررو و بی حیا هستند؛
خانواده‌ها زنان و دختران فریب خورده خویش را بر حذر دارند

کاظم صدیقی، خطیب جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت گفت:

در مقابل فتنه همواره در سنگر پیشگیری و دفع فتنه باشید.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او ادامه داد:

خانواده‌هایی که احیانا دختران فریب خورده دارند و زنان غافلی که امروز بیگانه‌پرستی و شیطان‌پرستی و هواپرستی می‌کنند و از پوشش شرافتمند بانوان دینی بیرون آمده اند و خودنمایی می‌کنند و خودشان را در معرض دید هواس‌بازان و دزدان ناموس قرار می‌دهند باید پدران و مادران و برادران آنها همت کنند و اینها را از خطر جدی که در دنیا مرتکب زشتی می‌شوند بر حذر دارند. متأسفانه افرادی احترام به کشور و قانون و مصوبات پارلمان شان، آیات الهی و نسخ و دلسوزی نایب امام زمان و دلسوزان کشور ندارند، این علامت خوبی نیست، این خروج از مرز حیا است، خیلی پررویی می‌خواهد که انسان قانون شکنی را مرتب تکرار کند.

صدیقی گفت:

در میان انبیا فقط امام حسین است که اربعین دارد و یک پدیده الهی و شبیه اصل انقلاب است؛ شبیه حوادثی است که در این حوادث هم دشمن محاسبات علمی‌اش برهم خورد و ما هم دست خدا را در خنثی شدن فتنه ها یافتیم. در همه فتنه‌ها این حادثه‌ها برای ما تقویت و امید است که این انقلاب تحت پوشش حمایت ذات ربوبی است و در سایه قرآن و عترت خداوند نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

وی گفت:

امروز حرکت اربعین خودجوش و بدون بودجه‌های خاص دولتی است. حرکت مردمی، ولایی، مهدوی، تعاونی، ایثارگرانه و عاشقانه است. یکی واکس می‌زند، کسی لباس زائر را شست و شو می‌دهد، یکی غذا و دیگری آب می‌رساند و هر کسی در این میدان مسابقه خدمت قرار دارد. این یک مانور خدمت است و زندگی مهدوی است. مردم با عزت نفس همه آماده خدمت به دیگری هستند.

صدیقی با اشاره به بیانات رهبری در دیدار اعضای دولت ادامه داد:

تمجید نایب امام زمان، کارشناس صادق، دیدبان آشنای به همه امور پیچیده دولت‌ها و جریانات سیاسی نکته بسیار مهمی است و برای ملت ما مدال افتخار بزرگی است که باید به این مردم به خاطر انتخابشان آفرین گفت و از آنها خواست که همواره به کسانی رای بدهند که با راضی کردن قلب نایب امام زمان در واقع قلب امام زمان را شاد کنند و افتخارشان به خدمتگزاری مردم دلداده به خدا و ائمه باشد.

خطیب جمعه تهران گفت: ما هم به تبعیت از رهبری چند مورد از خدمات دولت سیزدهم را تقدیم محضر ملت می‌کنیم. نکته اول در امتیاز این دولت، گفتمان انقلابی و احیای ارزش‌های انقلاب و ارزش‌های دینی که در اولویت اول هر مسلمان دفاع از دین و مطرح کردن دین خدا و احیای ارزش‌های اسلامی و دینی و حفظ ارزش‌های ملی است. از زمانی که دولت روی کار آمده بدون اینکه حساب خاصی برای قدرت‌های مدعی باز کند و برای آنها امتیازی بدهد و یا خدمت خود را مشروط به اجازه و یا موافقت آنها کند با روحیه عزتمندانه ارتباطات بین‌المللی را بدون آمریکا و اروپا مدیریت کرد و توانست با عضویت در سازمان منطقه‌ای شانگهای با افتخار کسب کند.

وی اظهار داشت:

در سال ۶۰ دوران کوپن بود و بعد دوران رفاه پیش‌ آمد ولی در سال ۱۴۰۰ و دوره قبل وضعیت‌مان به شکلی بود که مساله خرید مرغ و امثال آن صفی شده بود. امروز بحمدالله ملت ما این گرفتاری را ندارند. گرچه گوشت و مرغ و روغن گران شده است اما به تناسب گرانی گوشت و مرغ یارانه‌ها هم بالا رفته و رعایت حال ضعفای جامعه و دهک‌های پایین شده است و این دلیلی بر دلسوزی و توجه و مردمی بودن دولت و رئیس جمهور دارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان