در بحث امنیت با کسی تعارف نداریم | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 15:32

در بحث امنیت با کسی تعارف نداریم

شماره: 21412
Aa Aa

عبور از امنیت خط قرمز ما است و به کسی اجازه عبور از خط امنیت را نمی‌دهیم| اتحاد و همدلی در سیستان و بلوچستان باعث کینه و حسد دشمن شده| تجهیزات مدرن در راه سیستان و بلوچستان است و مرزهای شرق ایران در آینده نزدیک با پهپاد رصد می‌شود.

احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران؛
در بحث امنیت با کسی تعارف نداریم

احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهارداشت:

طبیعی است که این اتحاد و همدلی که به برکت وجود امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب در کشور و به‌ویژه در سیستان و بلوچستان رقم خورده باعث کینه و حسد دشمن باشد اگر غیر از این بود باید شک کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد:

سیستانی و بلوچ، شیعه و سنی، زن و مرد، جوان و پیر همه دست در دست هم داده‌اند تا برای پیشرفت استان سیستان و بلوچستان از تمام توانشان استفاده کنند و در این راه قد علم کرده‌اند. طبیعی است که این ویژگی و اتحاد و همدلی مورد کینه دشمن قرار می گیرد و از هر طریقی به دنبال ضربه زدن به این اتحاد و همدلی در بین مردم است. مهمترین ویژگی بارز سیستان و بلوچستان مردم آن هستند این استان دارای مردمانی خونگرم، مهمان‌نواز و مرزدار هستند که برای آبادانی و امنیت این نقطه از ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

او گفت:

شاخص‌های امنیتی در سیستان و بلوچستان قابل قبول است و این شاخص‌های امنیتی به سبب تلاش های نیروهای امنیتی و انتظامی و مردم این استان بوده است.

وی بیان کرد:

در بحث امنیت با کسی تعارف نداریم. عبور از امنیت خط قرمز ما هست و به کسی اجازه عبور از خط امنیت را نمی‌دهیم چراکه جلوی قطار در حال حرکت توسعه سیستان و بلوچستان را می‌گیرد. دشمنان به دنبال این هستند تا امنیت حاکم در سیستان و بلوچستان را خدشه دار کنند اما هیچ‌گاه به اهداف شوم خودشان نخواهند رسید. جایی را که دشمن می‌خواهد به آن امید ببندند مردم با حضور به موقع خودشان آنان را ناامید می کنند و این طبیعی است که دشمن از این مردم و انقلاب کینه به دل داشته باشد. عده‌ای غرق در فضای مجازی هستند و برداشت درستی از سیستان و بلوچستان ندارند، مردم این استان در فضای واقعی و عینی باهم برادر و متحد هستند. مردم سیستان و بلوچستان همواره نشان داده‌اند در مسیر اسلام و انقلاب و پای کار رهبر معظم انقلاب بوده و خواهند بود. هر کس در هر مقام و جایگاهی در این استان خدمت می‌کند باید بداند خداوند نگاه ویژه‌ای به او داشته و باید از این فرصت ویژه حداکثر بهره را ببرد.

وی گفت:

راهپیمایی ۲۲ بهمن هم در کشور و هم در سیستان و بلوچستان مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب بود.

وی گفت:

توصیه اصلی ما به فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان محبت ویژه با مردم و قاطعیت هرچه تمام با مخلان امنیت است.

با حکم احمدرضا رادان "دوستعلی جلیلیان" به عنوان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

پیش از این محمدقنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بود و جلیلیان فرمانده انتظامی شهر ری بود.

  •  

احمدرضا رادان در جمع خبرنگاران در زاهدان نیز اظهارداشت:

با رصد و حضور به موقع پلیس امروز امنیت در جای جای این منطقه برقرار است و نیروهای انتظامی به احدی اجازه خلل در امنیت مردم را نخواهند داد. امروز ما شاهد این هستیم که سیستان و بلوچستان یکی از امن‌ترین استانهای کشور با وجود تمام خباثت‌هایی است که دشمنان برای این استان داشتند. مردم سیستان و بلوچستان شیعه و سنی در خط و دلسوز انقلاب هستند و همه این ادعا را در ۲۲ بهمن در این استان شاهد بودیم که مردم پا به میدان گذاشتند و از انقلاب خودشان دفاع و دشمنان را ناامید کردند.

وی تاکید کرد:

حتما حامی همکارانی هستیم که نسبت به مأموریت خودشان تعصب دارند و در این مسیر حرکت می‌کنند؛ امنیت نقطه‌ای است که با آن نمی‌توان شوخی کرد.

او همچنین گفت:

مرزهای شرق ایران در آینده نزدیک با پهپاد رصد می‌شود و تجهیزات مدرن در راه سیستان و بلوچستان است.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان