در تهران و اصفهان شهر حجاب احداث می‌شود | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 1:33

در تهران و اصفهان شهر حجاب احداث می‌شود

شماره: 23184
Aa Aa

او گفته شهر حجاب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اصفهان و تهران به صورت دائمی راه‌اندازی می‌کنیم تا الگوهای مناسب حجاب برای کودکان تا بزرگسالان در آن ارائه شود.

غلامرضا حسن‌پور، مسئول بسیج اصناف؛
در تهران و اصفهان شهر حجاب احداث می‌شود

غلامرضا حسن‌پور، مسئول بسیج اصناف در نشست خبری این سازمان گفت:

ما به زودی شهر حجاب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اصفهان و تهران به صورت دائمی راه‌اندازی می‌کنیم تا الگوهای مناسب حجاب برای کودکان تا بزرگسالان در آن ارائه شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او گفت:

این طرح طراحی و کامل شده و در حال گرفتن جای مناسب در تهران هستیم که ظرف یکی دو ماه آینده مشخص می‌شود و احتمالا در هفته بسیج راه‌اندازی خواهد شد. ما برای بحث حجاب الگوهای مختلفی ارائه می‌کنیم و در نمایشگاه‌های مختلف مدل‌های مانتوهای شیک برای بانوان طراحی کرده‌ایم. گاهی برخی از این مدل‌ها در سبد خرید مردم قرار نگرفته‌اند و تلاش می‌کنیم که در سبد تقاضای مردم قرار گیرد.
 
وی همچنین در مورد نقش بسیج برای تولید کالاهای متناسب با حجاب گفت:

واحدهای صنفی که محصولات مخالف حجاب ارائه می‌کنند، با کمک اتحادیه‌های صنفی در زمینه گرانفروشی یا انجام ناهنجاری‌های اجتماعی پلمب می‌شوند و ما فقط عضو هیئت نظارت هستیم. پلمب واحدها حتما باید با مجوز اتحادیه انجام شود. با کار فرهنگی و همکاری اصناف، کشف حجاب متصدیان فروش در واحدهای صنفی به حداقل کاهش پیدا کرده، در این زمینه گفتگوهای فرهنگی زیادی داشتیم و حتی برای برخی اصناف کارشناس روان‌شناسی هم در نظر گرفتیم و توجیه شدند و متصدیان بی‌حجاب در این واحدها به حداقل‌ها کاهش یافته است.
 

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان