در جنگ فرهنگی مجروح شدیم | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 3:33

در جنگ فرهنگی مجروح شدیم

شماره: 16088
Aa Aa

او گفته درست است که نظام سلطه زورگویی می‌کند اما در مقابل منطق انقلاب اسلامی کم‌ می‌آورد و ملت ایران با قدی برافراشته به جلو حرکت می‌کند.

غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛
در جنگ فرهنگی مجروح شدیم

غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش هم‌اندیشی مسئولان و مدیران سازمان بسیج سازندگی سپاه‌ اظهار کرد:

ما درصدد این هستیم دولت اسلامی را تکامل بخشیم و وارد مرحله جامعه‌سازی و امت‌سازی شویم تا بتواند آغازگر تمدن نوین اسلامی باشد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او ادامه داد:

در سند ۱۰ ساله اعتلاء بسیج، ۹ اولویت وجود دارد. یعنی وقت، زمان و تمرکز ما در ۹ محور قرار می‌گیرد. تشکیل و تحقق بسیج، تعلیم و تربیت، جهاد فرهنگی-اجتماعی و تولید قدرت نرم، اقتصاد مقاومتی، سازندگی و پیشرفت و آبادانی و محرومیت زدایی، فضای مجازی، بعد تعالی و نهادی بسیج و جهاد علمی و فناوری‌ محورهایی هستند که در اولویت قرار دارد و دو مورد از این ۹ اولویت در رابطه با اندیشه‌های گام دوم انقلاب هستند و اصول هفت‌گانه گام دوم انقلاب در محوریت این ۹ اولویت تحقق پیدا می‌کند.

سلیمانی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته است هم به لحاظ نظامی بر دشمن پیروز شود و هم به لحاظ سیاسی گفت:

درست است که نظام سلطه زورگویی می‌کند اما در مقابل منطق انقلاب اسلامی کم‌ می‌آورد. در جنگ فرهنگی درست است که مجروح شدیم ولی ملت ایران با قدی برافراشته به جلو حرکت می‌کند. در زمینه عدالت و اقتصاد نیز بایستی بر دشمن پیروز شویم. محرومیت‌ها و کاستی‌ها، توزیع غلط ثروت، فاصله فاحش بین طبقات و سایر مشکلات موجود  ناشی از اجرای مدل‌های نظام سلطه در کشور است‌.

سلیمانی اظهار کرد:

ما باید خداوند را شاکر باشیم که در این راه قرار گرفته‌ایم و به عنوان بسیج در حال خدمتگزاری هستیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان