در مقابله با هنجارشکنان کوتاه نمی‌آییم | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 5:45

در مقابله با هنجارشکنان کوتاه نمی‌آییم

شماره: 23244
Aa Aa

باید هیمنه‌ کسی که خشونت و شرارت می کند در جامعه شکسته شود و اجازه عرض اندام به او ندهیم| مردم نباید در کف خیابان معتاد متجاهر را ببینند| برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش را در دستور کار جدی پلیس است.

احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی؛
در مقابله با هنجارشکنان کوتاه نمی‌آییم

احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان انتظامی استان اصفهان با تشریح شهادت 2 مامور پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در درگیری با شرور و قاتل مسلح گفت:

اقدام به موقع، رشادت و شجاعت این ماموران قابل تحسین است و انتشار فیلم شهادت آنها هم در جامعه بازتاب زیادی پیدا کرد و باعث شد تا مردم بدانند چگونه جان جوانان پلیس کشور فدای امنیت آنها می‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر، او افزود:

امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و نباید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی ماموران پلیس به ورطه فراموشی سپرده شود و از معاونت فرهنگی و اجتماعی می خواهم که تلاش ها و زحمات کارکنان را به دقت و ظرافت برای عموم مردم منعکس کند.

وی همچنین گفت:

در موضوع مبارزه با جرم سرقت اقدامات خوبی در اصفهان شده و با سارقان به خوبی مقابله می‌شود ولی نباید به این اقدامات قانع بود و بایستی وضع را به گونه‌ای برای سارقان تنگ کنیم که انگیزه ارتکاب سرقت در ذهن آنان به وجود نیاید.

او عنوان داشت:

طرح طرح امنیت محله محور زمانی خوب است که مردم امنیت را با تمام وجود در محله خود حس کنند به عنوان مثال مردم نباید در کف خیابان معتاد متجاهر را ببینند و بایستی تمام امکانات و ظرفیت خود را برای جمع‌آوری این افراد بکار گیرید.

رادان برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش را در دستور کار جدی پلیس عنوان داشت:

کسی که خشونت و شرارت می کند باید هیمنه‌اش در جامعه شکسته شود و اجازه عرض اندام به او ندهیم و به همه اطمینان می دهم که در مقابله با هنجارشکنان کوتاه نخواهیم آمد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان