در هر کسوتی می‌توان آمر به معروف بود | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403 - 7:50

در هر کسوتی می‌توان آمر به معروف بود

شماره: 24870
Aa Aa

هر فردی باید بسنجد که امر به معروف او چه میزان تاثیرگذاری در افراد خواهد گذاشت؛ مسئولان و فرماندهان به این فریضه به عنوان یک وظیفه نگاه کنند.

احمدرضا رادان، فرمانده فراجا عنوان کرد؛
در هر کسوتی می‌توان آمر به معروف بود

احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در آیین تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر فرماندهی انتظامی کل کشور با بیان اینکه هر فردی باید بسنجد که امر به معروف او چه میزان تاثیرگذاری در افراد خواهد گذاشت گفت:

در هر کسوتی می توان آمر به معروف و ناهی از منکر بود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او با بیان اینکه اگراین تلاش‌ها در حوزه‌های مختلف نبود باید می‌دیدیم که وضعیت چگونه می‌بود گفت:

به طور مثال وقتی صحبت از مواد مخدر و معتاد متجاهر در کشور می‌شود اقدامات انجام شده در این زمینه نادیده گرفته می‌شود، باید بگوییم که اگر این مقدار مواد کشف نمی‌شد وضعیت در کشور به چه صورتی بود.

رادان با اشاره به موضوع آمران به معروف افزود:

هر فردی باید بسنجد که امر به معروف او چه میزان تاثیرگذاری در افراد خواهد گذاشت و باید بدانیم در هر کسوتی این امکان وجود دارد که آمر به معروف و ناهی از منکر بود و در این میان مشاغل مختلف تاثیری در این فریضه الهی ندارد. آمران به معروف و ناهیان از منکر باید سختی، علت و هدف خود را برای انجام این وظیفه بدانند و مسئولان و فرماندهان باید به این فریضه به عنوان یک وظیفه نگاه کنند.

وی با بیان اینکه باید دراین موضوع حرکت رو به رشد و با سرعتی داشته باشیم خاطرنشان کرد:

باید پیشگیری از آسیب‌های فردی و سازمانی در دستورکار همه بخش‌های نظارتی باشد و مبنای کار بر آمر به معروف و ناهی از منکر گذاشته شود. عملکردی که 23 هزار آمر به معروف و ناهی از منکر در سازمان انتظامی دارند باید به گونه ای باشد که مجموعه ما در بسیاری از موارد سرآمد و الگو برای دیگران در آینده نزدیک باشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان