دشمنان می خواهند خانواده تشکیل نشود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 19 مرداد 1403 - 18:58

دشمنان می خواهند خانواده تشکیل نشود

شماره: 26053
Aa Aa

دشمنان می خواهند ازدواج صورت نگیرد بنابراین ترفند می کنند اگر کسی ازدواج کرد رغبتی به فرزند آوری نداشته باشد و سگ و حیوانات را جایگزین می کنند.

حسینی همدانی در خطبه های نمازجمعه کرج؛
دشمنان می خواهند خانواده تشکیل نشود

 «سید محمد مهدی حسینی همدانی» در خطبه های نمازجمعه کرج گفت:

این اطمینان به رژیم کودک کش اسراییل داده شده که نبرد تا پیروزی قدس شریف ادامه دارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی بیان کرد:

رژیم غاصب اسراییل همیشه به فکر نابودی مسلمانان به ویژه شعییان است چنانچه دیدیم قصد نابودی لبنان و سوریه را داشت اما نتوانست. حزب الله همه معادلات دشمنان را بهم زد و پس از پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه اسراییل اعتراف شکست داشت و این شکست الهام بخش فلسطینی ها شد و دیدیدم که برای یک سرباز اسیر رژیم اسراییل ۲۷ فلسطینی آزاد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه رژیم اسراییل به قصد نابود کردن غزه وارد میدان شده است گفت:

در این ۱۰ ماه که از جنایات رژیم غاصب در غزه می گذرد انسان های بی گناه و کودکان بسیاری کشته شدند. اگر کشورهای مقاومت که هنوز جنگ اصلی خود را شروع نکردند بخواهند اقدام جدی داشته باشند محل جنگ قلب تل آویو است.

وی با اشاره به سکوت اتحادیه اروپا و سران آمریکا در شهادت شهید هنیه گفت:

این اقدامات برای صحه گذاشتن بر اقدام ترور شهید هنیه بود. این عمل ددمنشانه را فرانسه و انگلیس نیز محکوم نکردند و کشورهایی مانند مصر و آمریکا برای آتش‌بس و شروع مذاکرات در ۲۵ مرداد ماه بدون تعیین مکان تلاش برای نجات رژیم غاصب می کنند. با این اقدامات می خواهند نشان دهند که مقاومت راضی به آتش‌بس نیست و با طرح آتش‌بس جلوی پاسخ قریب‌الوقوع مقاومت را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز همچنین اضافه کرد:

آمریکا با برخوردهای ۲ گانه خود که به هیچ قوانین بین المللی پای بند نیست از رژیم غاصب حمایت می کند و در کمال پررویی به ما و کشورهایی که همراه هستند می گوید پاسخ ندهید. مکرون یکی از اینها است که زنگ زده گفته خویشتنداری کنید اما پاسخ ما همان پاسخ رییس جمهور است، باید بدانید در وقت مقرر پاسخ ایران برق آسا، شدید و قوی تر از قبل است. ایران اسلامی در حفظ منافع و اقتدار ملی هرگز کوتاه نمی آید.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به سالروز تشکیل خانواده افزود:

اهمیت خانواده در اسلام و فرهنگ ایرانی بارها مورد تاکید قرار گرفته است. اگر خانواده در تراز لازم باشد افرادی مفید برای جامعه تربیت می کند و افراد خانواده ضمن عطوفت با یکدیگر باید سالمندان را مورد تکریم قرار دهند. دشمنان می خواهند خانواده تشکیل نشود و ازدواج صورت نگیرد بنابراین ترفند می کنند اگر کسی ازدواج کرد رغبتی به فرزند آوری نداشته باشد و سگ و حیوانات را جایگزین می کنند. سیاه چاله جمعیتی جدی است و اسلام بر تحکیم خانواده و مهربانی در آن موکد اصرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه با اشاره به سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: این امام همام با جنگ های نرم و سخت برای تضعیف نظام اسلامی و فتنه گری ها مواجه بود بنابراین باید زندگی اهل بیت (ع) و سختی هایی که برآنان گذشت را مورد مطالعه قرار دهیم چراکه تاریخ همیشه تکرار می شود و امروز شاهد آنها هستیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان