دولت بازار ارز را تا حد زیادی مهار کرد | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 3:25

دولت بازار ارز را تا حد زیادی مهار کرد

شماره: 24119
Aa Aa

او با بیان این که حل‌المسائل همه مشکلات کشور بسیج است گفته تهدیدزدایی حداکثری از ارکان بسیج و شهید مدرس یک بسیجی مثال‌زدنی است.

محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، امام جمعه موقت تهران؛
دولت بازار ارز را تا حد زیادی مهار کرد

محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت گفت:

تهدیدزدایی حداکثری از ارکان بسیج است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او اظهار کرد:

رکن دوم بسیج ایجاد حداکثر ظرفیت برای زندگی بهتر و پیشرفت کشور است. بسیج یک فرهنگ است و در دل سازمان جا نمی‌شود. فرهنگ بسیج زمان نمی‌شناسد و فرازمان است. شهید مدرس یک بسیجی مثال‌زدنی است که در برابر تهدید و تطمیع ایستاد. امیدوارم این روحیه شهید مدرس در مجلس و مجلس‌نشینان ما هم وجود داشته باشد. میرزا کوچک‌خان هم یک بسیجی بود و با تفکر بسیجی عمل کرد. گرچه سازمان بسیج در این زمینه پرچمدار و پیشتاز است اما هر نهادی که رایحه تفکر بسیجی و زیست مومنانه در آن جریان داشته باشد نیروی مقتدر بسیجی است. همچون ارتش که هم در گذشته چهره‌هایی مثل شهید صیاد شیرازی داشته است و هم امروز فرماندهان آن مصداق بسیجی هستند. هرکسی که برای تحقق ایران قوی در مجموعه‌های علمی تلاش می‌کند هم بسیجی است. دولت و شخص رئیس‌جمهوری هم که حال او حال خدمت است بسیجی است. دولت خدمات بزرگ برای مردم فراهم می‌کند و نمونه آن متروی پرند بود. دولت خدمت‌رسانی را تسریع کرده است و به دور از حاشیه‌ها کار خود را در این زمینه پیش ‌می‌برد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه از دولت انتظارات دیگری هم وجود دارد خطاب به دولتمردان گفت:

شما که نشان دادید می‌توانید گره‌های بزرگی را در کشور باز کنید - از جمله بازار طلا و ارز را با کنترل و نظارت تا حد زیادی مهار کنید - در بازار کالاها و گرانی آن‌ها به‌ویژه گرانی مسکن بیش از پیش اقدامات خود را اجرایی کنید تا روزهای بهتری برای معیشت مردم پدید آید. امیدواریم مجلس هم بتواند در مدت باقی‌مانده از عمر خدمت خود با تصویب لوایح، کمک‌های بیشتری به معیشت مردم بکند و قوه قضائیه هم کارگشایی بیشتری در امور مردم فراهم کند. حل‌المسائل همه مشکلات کشور بسیج است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان