دو کارمند هوا و فضای نیروهای مسلح ایران به شهادت رسیدند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 16:30

دو کارمند هوا و فضای نیروهای مسلح ایران به شهادت رسیدند

شماره: 18190
Aa Aa

حمد عبدوس از کارکنان هوافضای سمنان حین انجام ماموریت و علی کمانی از یگان هوافضا در شهرستان خمین براثر سانحه رانندگی به شهادت رسیده اند.

انجام ماموریت و سانحه رانندگی در سمنان و خمین؛
دو کارمند هوا و فضای نیروهای مسلح ایران به شهادت رسیدند

دو کارمند صنایع هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به نام‌های «محمد عبدوس» و «علی کمالی» به شهادت رسیده اند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از خبرگزاری فارس، محمد عبدوس از کارکنان هوافضای استان سمنان حین انجام ماموریت جان خود را از دست داده است.

جزئیات بیشتری درباره در این خصوص اعلام نشده است.

روابط عمومی سپاه پاسداران استان مرکزی نیز با انتشار اطلاعیه‌ای از شهادت «علی کمانی از رزمندگان یگان هوافضا در شهرستان خمین براثر سانحه رانندگی» خبر داده است.

  •  

روابط‌عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران اعلام کرد:

کارمند محمد عبدوس از کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود که به خیل عظیم شهیدان ملحق شد.

وزارت دفاع با تسلیت به خانواده معظم این شهید گرانقدر و همکاران ایشان در این وزارتخانه اعلام می دارد اقتدار و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت و جانفشانی عزیزانی است که در راه اعتلا و قدرت بازدارندگی کشور از خون خود گذشته اند.

  •  

روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

پاسدار رشید اسلام “علی کمانی” از رزمندگان یگان هوافضا بر اثر سانحه رانندگی در شهرستان خمین پس از‌ سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مخلصانه در مسیر پاسداری از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش‌آفرینی در دفاع از وطن در حین انجام مأموریت به فیض شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

با عرض تبریک و تسلیت شهادت آن پاسدار رشید اسلام به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدّ ظلّه العالی)، ملت ایران اسلامی، خانواده مکرم و آحاد فرماندهان، مسئولین و همرزمان وی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آگاهی مردم شهیدپرور و قدرشناس استان مرکزی می‌رساند که آیین‌های تشییع و تدفین پیکر پاک وی در چارچوب تدابیر و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در شهر خمین انجام خواهد شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان