دیکتاتوری رسانه‌ای می‌خواهد جلوی شور و نشاط را بگیرد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 17:10

دیکتاتوری رسانه‌ای می‌خواهد جلوی شور و نشاط را بگیرد

شماره: 20787
Aa Aa

او گفته مردم ما در زمان‌های مختلف این اعتقاد خودشان را ابراز کرده اند و مهم‌ترین جنگ روانی دشمن الحمدالله با شکست کامل روبه رو شده است.

اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی؛
دیکتاتوری رسانه‌ای می‌خواهد جلوی شور و نشاط را بگیرد

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران گفت:

در دوره‌های مختلف ما با کنش‌های متفاوتی از ضدانقلاب روبه‌رو بودیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی اظهار داشت:

من اسم اتفاقاتی که در چند ماه اخیر رخ داد را تروریسم رسانه‌ای گذاشته‌ام، زیرا دشمن با استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه‌های رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی تلاش کرد تا مردم را مورد بمباران تحریف و دروغ قرار دهد. دشمنان در تلاش بودند تا عملاً شکاف بین مردم را در جامعه ما ایجاد کنند. ما دیدیم که تلاش می‌کردند تا مانع فعالیت و کسب‌وکار مردم شوند و مردم را در مقابل هم قرار دهند و نسبت به نظام و دولت کم اعتماد کنند. از دشمن همین انتظار هم می‌رود و این یک نوع تحمیل عقاید نادرست به اکثریت جامعه ما است.

اسماعیلی با بیان اینکه جامعه ما ۴۳ سال پیش انتخاب خود را انجام داده است اظهار کرد:

مردم ما در زمان‌های مختلف این اعتقاد خودشان را ابراز کردند و با همه تفاوت‌ها در خط حفظ آرمان‌های انقلاب، یکپارچگی ملی و وحدت سرزمینی در کنار هم هستند. این مهم‌ترین جنگ روانی است که دشمن علیه ما ایجاد کرده بود که الحمدالله با شکست کامل روبه رو شد. دیکتاتوری رسانه‌ای که ضد انقلاب ایجاد کرده برای این است که جلوی شور، نشاط، فعالیت، تحرک و امیدآفرینی مردم ایران را بگیرند که قطعا موفق نخواهند شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان