رئيس برنامه ريزى و توسعه منابع انسانى هم اخراج شد! | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 23:09

رئيس برنامه ريزى و توسعه منابع انسانى هم اخراج شد!

شماره: 22697
Aa Aa

اين اخراج ها می تواند ضربه ای مهلك به امنیت شغلی و بهره وری شرکت نفت و پتروشیمی بزند و نبايد از ديد تصميم گيرندگان كلان صنعت نفت دور بماند!

اخراج هاى سريالى ادامه دارد؛
رئيس برنامه ريزى و توسعه منابع انسانى هم اخراج شد!

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوى

 

نقش اول سريال اخراج هاى پشت پرده در شركت سهامى پتروشيمى خارگ برعهده چارلز برانسون اين شركت يعنى بهمن بهزادى است كه تا كنون به خاطر ايستادگى و توان بالاى نه گفتن در برابر دستورات، درخواست ها و ارجاعيات مسئولان شركت ملى صنايع پتروشيمى، رئيس هيات رئيسه صندوق هاى بازنشستگى كاركنان صنعت نفت، مدير عامل شركت اهداف و مشاور وزير نفت همچون كوهى استوار ايستاده و خم به ابرو نمى آورد.

اما آخرين شكار بهمن بهزادى، مجيد احمدى، رئيس برنامه ريزى و توسعه منابع انسانى شركت سهامى پتروشيمى خارگ است كه پس از ٢٢ سال سابقه كار و تنها به دليل جايگزينى دوست و همسايه ديرينه بهزادی با مجيد احمدی وى را از پنجم فروردين ماه سال جارى اخراج نموده است!

اين اخراج ها در حالى به صورت زنجيره اي در حال شكل گيرى است كه مسئولان ذيربط در روزه سكوت به سر برده و به نوعى به بهزادى چراغ سبز نشان داده اند!

مجيد احمدى يكى ديگر از دانش آموخته گان دانشگاه تهران با رتبه يك قبولى در مقطع كارشناسى برنامه ريزى آموزشى مى باشد كه مورد بى رحمى مدير عامل شركت پتروشيمى خارگ قرارگرفته و مثل آب خوردن اخراج گرديده است.

احمدی سابقه كار در سازمان برنامه و بودجه، استاد پاره وقت دانشگاه، ریس توسعه منابع انسانی در شركت پارس شهاب و در پتروشيمى خارگ بعنوان رئيس اداره آموزش، رئيس اداره خرید و‌ تا پايان سال ١٤٠١ بعنوان رئيس برنامه ریزی نیروی انسانی و توسعه منابع انسانى را در كارنامه خود بهمراه داشته و به مدت شش سال نيز مدیر مسئول و تهیه کننده  ماهناهه داخلى شرکت پتروشيمى خارگ بوده است! از كارآيى بالاى مدير اخراج شده مى توان به برگزاری بيش از يكصد آزمون با حضور بیش از سه هزار نفر از پرسنل شركت و مصاحبه با تعداد  ۲۰۰ نفر متخصص اشاره نمود.

بهرحال اين اخراج ها مى تواند ضربه اى مهلك به امنیت شغلی و بهره وری سرمایه های انسانی شرکت نفت و پتروشیمی بزند كه نبايستى از ديد تصميم گيرندگان كلان صنعت نفت و پتروشيمى دور بماند!

اما نكته قابل تأمل در اين رابطه سكوت معنا دار مديران بالا دست بهمن بهزادى است كه معلوم نيست به چه دليل يا دلايلى چشمان خود را برروى اين بى قانونى ها و هتك حرمت هاى وى بسته اند؟ براستى كدام مرجع مى تواند و جرأت آن را دارد تا به تخلف هاى پى در پى بهمن بهزادى رسيدگى و خاتمه دهد!؟ احمدى آخرين ترور شخصيتى خان شول نبوده و نخواهد بود!

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان