رعایت حجاب موجب می‌شود زن اذیت نشود | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 27 تير 1403 - 17:56

رعایت حجاب موجب می‌شود زن اذیت نشود

شماره: 16460
Aa Aa

او با اشاره به سفر رییس جمهور ایران به روسیه گفته منظور از نه شرقی نه غربی نپذیرفتن سلطه شرق و غرب است ولی معامله و ارتباط مشکلی ندارد.

طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان؛
رعایت حجاب موجب می‌شود زن اذیت نشود

سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سفر رییس جمهور به روسیه گفت:

روسیه یک کشور است و چین نیز به دنبال تسلط بر کشوری نبوده و تنها به فکر بازار خودش است و لذا ارتباط و تعامل بدون پذیرش تسلط اشکالی ندارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی با اشاره به اقامه نماز رییس جمهور در کاخ کرملین افزود: 

اینکه انسان در جایی که سال‌ها مرکز ترویج بی‌دینی بوده است نماز را در اول وقت اقامه کند نشان از آن است که همه بدانند تکیه ما تنها بر خداست و با تکیه به او حرکت می‌کنیم و تکیه به قدرت‌های مادی نداریم. دلیلی برای اینکه با کفار معامله نداشته باشیم نداریم و از نظر اسلام فقط با کفار در حال جنگ حق معامله نداریم زیرا موجب تقویت او می‌شود. منظور از نه شرقی نه غربی نپذیرفتن سلطه شرق و غرب است ولی معامله و ارتباط مشکلی ندارد و خود حضرت علی (ع) حتی از کافر قرض می‌گرفت.

امام جمعه اصفهان با اشاره به رزمایش مشترک ایران، چین و روسیه تصریح کرد:

این اقدام از نظر سیاسی بسیار بزرگ است و باید آمریکا را سرجایش خودش بنشانیم.

امام جمعه اصفهان با اشاره به سیره حضرت زهرا (س) درباره حجاب و عفاف تاکید کرد:

رعایت حجاب در رفتار زنان جامعه به نفع خودشان است و موجب می‌شود زن اذیت نشود و از چشم‌های فاسد در امان باشد. عظمت زن آن نیست که امروز ترویج می‌شود بلکه آن است که در اسلام در قالب الگوهایی چون مریم و آسیه همسر فرعون و حضرت زهرا (س) بیان شده است. امروز نیز دشمن به جای استفاده از تسلیحات تلاش می‌کند برهنگی را ترویج کند و لذا زنان باید بدانند که جبهه، جبهه فرهنگی است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان