سخت است دراين جامعه انسان با عزت زندگی كند! | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 26 مرداد 1403 - 14:55

سخت است دراين جامعه انسان با عزت زندگی كند!

شماره: 26091
Aa Aa

شركت پتروشيمی خارگ به دنبال آن است تا بتواند در چهار حوزه محلي، منطقه اي، كشوري و بين المللي با همكاران رسانه اي خود فعاليت نمايد.

رئيس روابط عمومي شركت پتروشيمی خارگ؛
سخت است دراين جامعه انسان با عزت زندگی كند!

اسپادانا خبر| سيد فريورموسوی

 

روابط عمومي شركت سهامي پتروشيمي خارگ به مناسبت گراميداشت هفدهم مردادماه سالروز نكوداشت مقام شامخ خبرنگار با دعوت رسمي از اصحاب رسانه جزيره هميشه مقاوم خارگ از اين عزيزان تجليل نمود.

درمراسم گراميداشت روز خبرنگار كه با حضور اصحاب رسانه ، خبرنگاران ، عكاسان و فعالان عرصه فرهنگ و رسانه درمحل سالن آموزش اين شركت درخارگ برگزار گرديد رضا تيموري مدير روابط عمومي اين شركت با خير مقدم و خوش آمد گويي به حاضرين و تبريك روز خبرنگار خطاب به ايشان گفت:

از همه زحمات شما دوستان و همكاران رسانه اي تشكر مي كنم كه در بدترين شرايط جوي، اقليمي و معيشتي در اين جزيره قلم فرسايي مي كنيد آنهم به‌صورت كاملا" سالم و به دور از حواشي رايج در كشور كه به تهيه اخبار و شفاف سازي آن درسطح منطقه وكشور اقدام به اين مهم مي نمائيد و بايستي دستان شما را به خاطر اين توانايي و سلامت دركار فشرد.

 

22

تيموري در ادامه افزود:

مديريت عامل اين شركت جناب مهندس عباس كريمي نيز يكي از افرادي هستند كه هميشه حامي رسانه و فعالين اين عرصه بوده اند.

وي گفت:

خوشحاليم كه اينك درخدمت شما هستيم و بايستي به شما بگويم كه روابط عمومي اين شركت به دنبال آن است تا بتواند در چهار حوزه محلي، منطقه اي، كشوري و بين المللي با همكاران رسانه اي خود فعاليت نمايد كه در اين جزيره درخدمت شما عزيزان در بخش محلي و حتي منطقه اي خواهيم بود.

مدير روابط عمومي شركت سهامي پتروشيمي خارگ در ادامه توضيح داد كه دنبال نشان دادن تلاش بي وقفه كاركنان اين شركت و عزت وتوانايي ايشان در وضعيت سخت تحريم ها و شرايط بد جوي هستيم تا به همه نشان دهيم فرزندانشان در اين جزيره و اين شركت چگونه با توجه به تحريم هاي ناجوانمردانه جهان درحال توليد وصادرات و ارزآوري براي اين مرز وبوم هستند.

تيموري درنهايت افزود:

سخت است در اين جامعه انسان با عزت زندگي كند كه من افتخار مي كنم كه با شما و دريك راستا و با عزت و افتخار وسربلندي درحال كار وتلاش و زندگي هستيم.

درادامه مرتضي ولد خاني كارشناس روابط عمومي اين شركت نيز افزود:

صد در صد محصولات اين شركت صادراتي مي باشند و درجهت تبليغات ومعرفي محصولاتمان به جهان به دنبال تعامل و همكاري متقابل با شما عزيزان بوده و مطمئن باشيد كه با حضورتان اين شركت شكوفاتر و پويا تر خواهد شد.

دراين محفل رسانه اي احمد ابتدايي، علي سلمان پور، حامد عرب زاده، محمد متين افراسيابي، رضا حاتمي و تني چند ازكاركنان اين شركت حضور داشتند.

درپايان اين مراسم لوح تقدير وهدايايي به رسم ياد بود ازسوي اين شركت به اصحاب رسانه اهداء گرديد .    

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان