شرط بخشش دانشجویان ابراز ندامت است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 3:35

شرط بخشش دانشجویان ابراز ندامت است

شماره: 21423
Aa Aa

او می گوید عفو یا تخفیف می‌تواند شامل حال تمامی دانشجویان حوادث اخیر باشد مشروط بر اینکه این دانشجویان ابراز ندامت کنند.

سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران؛
شرط بخشش دانشجویان ابراز ندامت است

سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران گفت:

ما در دانشگاه تهران در راستای فرمان عفو رهبری و دستور رییس جمهور برای عفو دانشجویان درگیر در حوادث اخیر نامه‌ای به معاونت دانشجویی ارسال کردیم تا پرونده‌های این دانشجویان مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار بگیرد.

به گزارش اسپادانا خبر، او در گفتگو با ایسنا اظهار داشت:

همچنین جلسه‌ای در راستای عفو دانشجویان درگیر حوادث اخیر در دانشگاه تهران تشکیل دادیم و تعدادی از دانشجویان نیز در این جلسه حضور داشتند البته کمیته ویژه ای در این زمینه تشکیل ندادیم همان شورای انضباطی با یک رویکرد جدید در معاونت دانشجویی مسئول پیگیری وضعیت پرونده این دانشجویان شد. پرونده تمامی دانشجویان که در حوادث اخیر درگیر بودند در کمیته فوق مورد بررسی قرار خواهد گرفت و کسانی که شرایط را داشته باشند مشمول عفو و تخفیف می‌شوند.

مقیمی گفت:

عفو یا تخفیف می‌تواند شامل حال تمامی دانشجویان حوادث اخیر باشد مشروط بر اینکه این دانشجویان ابراز ندامت کنند. آمار دقیقی از تعداد دانشجویان دانشگاه تهران که پرونده انضباطی در حوادث اخیر داشتند را نداریم چرا که اوایل کار، تعدادی از این دانشجویانی که تعهد دادند را بخشیدیم.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان