شعار زن زندگی آزادی به هیچ وجه برای احیاء حقوق زن نیست | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 29 ارديبهشت 1403 - 16:26

شعار زن زندگی آزادی به هیچ وجه برای احیاء حقوق زن نیست

شماره: 23407
Aa Aa

او گفته پلیس اسرائیل ۵ زن فلسطینی را عریان کرده، سگ‌های پلیس را برای گاز گرفتن بدن عریان آنها به جان آنها انداخت و از آنها فیلمبرداری کرد.

سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل؛
شعار زن زندگی آزادی به هیچ وجه برای احیاء حقوق زن نیست

سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:

این هفته پلیس اسرائیل ۵ زن و دختر و فلسطینی را عریان کرده و سگ‌های پلیس را برای گاز گرفتن بدن عریان آنها به جان آنها انداخت و از آنها فیلمبرداری کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، وی اظهار داشت:

نهادهای بین المللی که ادعای دفاع از حقوق زن را دارند چرا اینجا حرفی نمی‌زنند؟ چرا به محض وقوع این جنایت بلینکن با نتانیاهو تماس گرفت و حمایت خود را از اسرائیل مورد تاکید قرار داد؟ من از ملت بزرگ ایران می‌پرسم اگر جمهوری اسلامی ایران باخانم ها این جنایت را انجام می‌داد آیا ۲۰۰ کانال معاند و کشورهای اروپایی و آمریکا ساکت می‌نشینند یا طوفان به پا می‌کنند؟ آیا زن‌های فلسطینی انسان نیستند یا مردان فلسطینی مرد نیستند؟ از اینجا معلوم می‌شود شعار زن، زندگی، آزادی از طرف کانال های معاند و کشورهای مخالف به هیچ وجه برای احیاء حقوق زن نیست بلکه یک شعار کاملاً سیاسی است.

او گفت:

من می‌گویم این پرچمی که الان این ۲۰۰ کانال برداشته‌اند همان پرچمی است که کودتای ۲۸ مرداد را به راه انداخت. همان پرچمی است که هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کرد. همان پرچم پمپئو است که گفت ملت ایران را آنقدر گرسنه نگاه می‌داریم تا در برابر ما رکوع کند. همان پرچم اوباماست که گفت اگر بتوانم حتی یک پیچ دانش هسته‌ای ایران را نمی‌گذارم فعال باشد. همان پرچم رامسفلد است که گفت آرزوی من این است که شب بخوابم روز بیدار شوم ببینم کشوری به نام ایران روی نقشه وجود ندارد

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان