شیطان‌ مسائل جنسی را گسترش می دهد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 29 ارديبهشت 1403 - 9:25

شیطان‌ مسائل جنسی را گسترش می دهد

شماره: 22523
Aa Aa

مرحله اول و دوم وظیفه همه و مرحله آخر با حکومت است و نباید هرکسی وارد مرحله سوم شود چراکه هرج‌ومرج به وجود آمده و این خود منکر بزرگی است.

«سید محمد سعیدی» در خطبه‌های نماز جمعه قم؛
شیطان‌ مسائل جنسی را گسترش می دهد

 «سید محمد سعیدی» در خطبه‌های نماز جمعه قم گفت:

امربه‌معروف موجب بازدارندگی تفرقه مؤمنان است و موجب می‌شود که مؤمنان در کنار هم قرار گیرند.

به گزارش اسپادانا خبر، سعیدی گفت:

امربه‌معروف مراحلی دارد؛ اول مرحله قلبی، دوم مرحله باید عامر تذکر زبانی دهد و مرحله سوم اگر تذکر زبانی مؤثر واقع نشد باید عده‌ای و دستگاه و تشکیلاتی با تارک به معروف برخورد سخت و قاطع کنند. مرحله اول و دوم وظیفه همه و مرحله آخر با حکومت است و نباید هرکسی وارد مرحله سوم شود چراکه هرج‌ومرج به وجود آمده و این خود منکر بزرگی است.

سعیدی با اشاره به ویژگی‌های منافقین گفت:

این قشر از افراد در برابر امربه‌معروف بر عکس عمل کرده و امر به منکر و نهی از معروف می‌کند و زمانی که منافع خودش به خطر بیفتد همه‌چیز را فراموش می‌کند.

سعیدی همچنین گفت:

اسلام همواره بر آسان گرفتن امر ازدواج تأکید دارد اما عده‌ای متأسفانه بر سخت کردن ازدواج و تشریفات تأکیددارند که نتیجه آن‌هم این است پسر و دختر بدون ازدواج مانده و شیطان‌ هم مسائل جنسی را گسترش داده و نتیجه آن‌هم وضعیت بد در جامعه خواهد شد.

وی افزود:

جمهوری اسلامی معتقد است که بدون دخالت کشورهای بیگانه به‌ویژه آمریکا کشور خود را بسازد و می‌خواهد این فهم را از بین ببرد که بدون کدخدا نمی‌شود به‌جایی رسید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان