صادقانه به مردم بگوییم پول نداریم | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 14:39

صادقانه به مردم بگوییم پول نداریم

شماره: 23100
Aa Aa

او با بیان این که وعده وام ازدواج و وام تولید توخالی ندهیم گفته علایق و سلائق مختلف در چارچوب نظام از عَلم کردن شخصیت‌هایی که ظرفیت های لازم حکمرانی را ندارند پرهیز کنند.

فریدون عباسی، نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی؛
صادقانه به مردم بگوییم پول نداریم

فریدون عباسی دوانی، نماینده کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی مجلس گفت:

نزدیک به 20 سال است که سیاسیون در جامعه ما روش سعی و خطا را در پیش گرفته‌اند و بدون مدون کردن نظریه‌های اجتماعی و اقتصادی و با پایمال کردن گذشته و فرار به آینده شعاری بدون پشتوانه علمی شخصیت‌هایی که فرصت کافی برای کسب مهارت نداشته اند را در راس اجرایی کشور می‌گمارند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از خانه ملت، او گفت:

استمرار این روش نا کارآمد و بدون راهبرد بی تردید ما را در اینده با مخاطراتی جدی تر روبرو خواهد کرد.

وی بیان کرد:

لازم و ضروری است علایق و سلائق مختلف در چارچوب نظام جمهوری اسلامی قانون اساسی را مبنا قرار داده و از عَلم کردن شخصیت‌هایی که ظرفیت های لازم حکمرانی را ندارند پرهیز کنند. در این روزها که دشمنان کشور تمام توان علمی و تجارب شیطانی خود را برای از بین بردن اقتدار ایران به عنوان کالبد اسلام ناب به کار گرفته اند باید لشکر اساتید دانشگاه ها و حوزه های علمیه با حل مشکلات کشور آشتی کنند دنیای تولید و استکبار ستیزی را بلندتر از گذشته فریاد بزنند. دولت باید دایره انتخاب خود را گسترده‌تر کند و از مشاوران کارآزموده تر استفاده کند. زمان به زودی از دست می رود. صادقانه به مردم بگوییم پول نداریم، وعده وام ازدواج و وام تولید توخالی ندهیم و دل جوانان و تولید کنندگان را خون نکنیم.

نماینده مردم کازرون یادآور شد:اگر لایحه بودجه می آورید و مجلس آن را تصویب می کند،درصدی را برای سفرهای استانی بگذارید و به آن پایبند باشید،در غیر این صورت نوشتن برنامه ۵ ساله هفتم و لایحه های بودجه در ۵ سال چه معنایی دارد؟اگر نظریه اقتصادی مطابق با حل مشکلات اقتصادی خود نداشته باشیم روش اجرای مناسب و انتخاب افراد شایسته و کاردان برای اجرا نخواهیم داشت و شرایط فعلی همین می شود که مردم ناراضی هستند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان