عناصر امیدآفرین در ایران موج می‌زند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 27 تير 1403 - 13:29

عناصر امیدآفرین در ایران موج می‌زند

شماره: 17225
Aa Aa

او گفته در صدر همه عناصر امیدآفرین، رهبری فقیه، سیلی خورده قبل از انقلاب، رزمنده دوره‌های بحرانی جنگ و رهبری دوراندیش وجود دارد.

سیّد احمد خاتمی، امام جمعه موقّت تهران؛
عناصر امیدآفرین در ایران موج می‌زند

سیّد احمد خاتمی، امام جمعه موقّت تهران در خطبه‌های نمازجمعه پایتخت با اشاره به درگذشت آیت‌الله ری‌شهری گفت:

ایشان با تمام وجود ولایتمدار بود و مرد کارهای بزرگ بود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی خطاب به مسئولان گفت:

توصیه می‌کنم پس از تعطیلات یکی دو روز نخست کار را به عیددیدنی سپری نکنند و بلافاصله به خدمت بپردازند.

خاتمی با اشاره به شعار سال گفت:

حدود ده سال است که رهبر معظّم انقلاب در نامگذاری های سال روی مسائل اقتصادی تکیه دارند؛ علّت آن هم این است که دشمن درصدد ضربه زدن از کانال اقتصاد است و این تدبیر رهبر انقلاب توطئه دشمنان را ناکام می‌گذارد.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب از فشار معیشتی به عنوان یکی از تلخی‌های سال 1400 یاد کردند اظهار داشت:

رنج این رهبر بزرگ رنج مردم است و همانطور که ایشان گفتند علاج این مشکلات با صبر و گذشت زمان رخ خواهد داد. دشمن در حال تلاش برای پمپاژ یأس پراکنی است و این در حالی است که عناصر امیدآفرینی در کشور موج می‌زند. نخستین عنصر امیدآفرین، کمک خداست که همواره بوده و از این به بعد هم ان‌‌شاءالله خواهد بود. عنصر دوم امید، وجود مردمی مومن و وفادار به انقلاب است. دشمن 44 سال تلاش کرد تا این مردم را از انقلاب جدا کند امّا نتوانست و نخواهد توانست. از دیگر عناصر امیدآفرین جربه‌های گذشته است.  سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت ما در فشار حداکثری شکست مفتضاحانه خوردیم. به آنها می‌گویم سال 1401 هم منتظر شکست‌های مفتضحانه دیگر باشید. چهارمین عنصر امیدآفرینی ظرفیت های بی‌بدیل کشور از جمله نیروی انسانی، ذخایر عظیم نفت و گاز، قدرت موشکی و روحیه انقلابی مردم است.

خاتمی افزود:

در صدر همه عناصر امیدآفرین، رهبری فقیه، سیلی خورده قبل از انقلاب، رزمنده دوره‌های بحرانی جنگ، رهبری دوراندیش، آیت‌الله العظمی امام خامنه ای وجود دارد که با این عناصر امیدآفرین، جایی برای یاس وجود ندارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان