فعالان رسانه‌ای آرایش تهاجمی بگیرند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 28 ارديبهشت 1403 - 18:29

فعالان رسانه‌ای آرایش تهاجمی بگیرند

شماره: 25320
Aa Aa

مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در عرصه جنگ نرم و شناختی فرماندهان، افسران و جهادگران فی سبیل الله هستند که بایستی آرایش تهاجمی بگیرند تا بر دشمن غلبه کنند.

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستادکل نیرو‌های مسلح؛
فعالان رسانه‌ای آرایش تهاجمی بگیرند

ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و جنگ نرم ستادکل نیرو‌های مسلح در نشست با اصحاب رسانه استان ایلام گفت:

رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت و ارتقاء قدرت نرم، امنیت ملی و منافع ملی است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او اظهار داشت:

با توجه به اینکه رسانه‌های نظام سلطه و استکبار جهانی به صورت منسجم و یکپارچه با آرایش جنگی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت دلاور ایران را مورد هجوم همه‌جانبه قرار داده‌اند رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی نیز بایستی با آرایش جنگی و به صورت منسجم، هماهنگ، همگرا و با همدلی ضمن دفاع از امنیت و منافع ملی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، دفاعی، امنیتی، سیاسی و... نقش‌آفرینی کنند. مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در عرصه جنگ نرم و شناختی فرماندهان، افسران و جهادگران فی سبیل الله هستند که بایستی با استفاده از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها علاوه بر دفاع همه‌جانبه از ملت، منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی آرایش تهاجمی بگیرند تا بر دشمن غلبه کنند.

وی ادامه داد:

در شرایط کنونی، دستیابی به پیروزی در جنگ سخت و نیمه‌سخت وابستگی شدید به کارکرد هوشمندانه و هنرمندانه در عرصه جنگ نرم و شناختی در قبل، حین و بعد از هر اقدام دارد که چنانچه در این خصوص قصوری صورت پذیرد بسیاری از افتخارات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی از بین خواهد رفت لذا ضرورت دارد مسئولان و فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و با شناخت کافی از ضعف‌ها و نقاط آسیب دشمنان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آرایش جنگی مناسب اعم از دفاعی و تهاجمی به صورت هوشمندانه، هدفمند و منسجم در این عرصه وارد شوند و متناسب با لایه‌ها و سطوح جنگ نرم و شناختی (احساسات و هیجانات، ادراک، اندیشه، افکار و رفتار) برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح ضمن تشکر از همه مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در تمام سطوح، اعم از راهبردی، عملیاتی و راهکنشی در تبیین اراده رهبری، نیرو‌های مسلح و ملت ایران در قبل، حین و بعد از عملیات غرورآفرین و دشمن‌شکن وعده صادق که امت اسلامی و ملت‌های آزادی‌خواه جهان را غرق در شادی و سردمداران کفر و نفاق، استکبار جهانی و صهیونیست‌ها را ذلیل، خوار و ناامید ساخت بیان کرد:

امید است این هماهنگی، همگرایی، وحدت و همدلی که در عملیات وعده صادق وجود داشت در تمام عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان