قلعه نویی، وارش را تكذيب كرد! | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 20 ارديبهشت 1403 - 18:18

قلعه نویی، وارش را تكذيب كرد!

شماره: 24078
Aa Aa

گفته شده یکی از چهره‌های اقتصادی فوتبال ایران سرمربى تيم ملى فوتبال این كشور است كه مالك يك فروند هواپيماى بوئينگ ٧٣٧ شركت هواپيمايى وارش است اما امیر قلعه نویی این خبر را تکذیب کرده است.

همه شايعات پيرامون سرمربى تيم ملى فوتبال ايران؛
قلعه نویی، وارش را تكذيب كرد!

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوی

 

مقدمه:

شرکت هواپیمایی وارش در سال 1396 به واسطه ‌ی تجارب فراوان در صنعت هوانوردی با محوریت استان مازندران فعالیت خود را آغاز نمود.

ایرلاین وارش اولین شرکت هواپیمایی در استان سرسبز مازندران می باشد. این شرکت یکی از اولویت‌های اصلی خویش را تضمین ایمنی پرواز در کنار ارتقاء سطح کیفی پروازها قرارداده تا گامی عظیم در صنعت هوایی کشور برداشته شود. برنامه‌ریزی اولیه شرکت هواپیمایی وارش پوشش پروازهای داخلی بوده و در این راستا از نیروهای متخصـص و مجرب در کنار نـیروهای جوان و پر انرژی بهره می‌گیرد.

شرکت هواپیـمایی وارش با هـدف رشد و توسعه‌ی زیرساخت‌های صنعت هوایی استان مازندران تاسیس شده تا علاوه بر اشتغال ‌زایی در این استان در کوتاه‌ترین زمان به جایگاه ویژه‌ای در صنعت هوایی کشور نایل شود.

رضا حداديان، رئيس هيأت مديره و مدير عامل اين شركت مي باشد كه سابقه رفاقت ديرينه اى با ژنرال فوتبال كشورمان داشته و دارد و اتفاقا" بواسطه همين رفاقت شايعات زيادى پيرامون اين دو در فضاى مجازى رواج يافته است!

اما شايعات اخير در فضاى مجازى كه در رابطه با سرمربی تيم ملى فوتبال كشورمان و هواپيمايى وارش غوغا به پا كرده از اين قرار است كه امير قلعه نویی علاوه بر خرید و فروش ملک و زمین اخیرا یک فروند هواپیمای مسافربری خریده و به اين ايرلاين اجاره داده است!

اميرقلعه‌نویی که دوستان زیادی در شرکت‌های هواپیمایی دارد بعد از بررسی کامل در این زمینه تصمیم گرفته یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷٣۷ بخرد و آن را در خطوط مسافربری قرار دهد. می‌گویند سود قلعه‌نویی تا امروز بابت خرید این هواپیما خوب بوده چراکه ارزش آن هم در بازار افزایش پیدا کرده است. او برای خرید این هواپیما نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است ولی حالا اگر بخواهد می‌تواند با قیمت بالاتری آن را بفروشد البته هزینه‌های نگهداری و سرویس هواپیماهای مسافربری زیاد است ولی با این حال قلعه‌نویی از تجارت جدید خود راضی است.

چندى پيش نيز يكى از سايت هاى ورزشى خبرى را روى خروجى خود برده بود به اين مضمون كه چهره‌های فوتبالی گاهی تجار موفقی هستند. آنها تلاش می‌کنند درآمدهای کلان خود را در فوتبال سرمایه‌گذاری کنند و البته برای ورود به عرصه‌های شغلی دیگر حساسیت زیادی دارند مثلا" علیرضا‌منصوریان سال گذشته قصد داشت یک لنج صیادی بخرد ولی منصرف شد. لنج مورد نظر او ۴‌میلیارد تومان بود ولی وقتی پول به دستش رسید که قیمت آن به ۱۰ میلیارد تومان رسید. علی دایی نیز از چهره‌هایی است که شم اقتصادی بالایی دارد. از بازیکنان فعلی تیم‌ملی هم سردار آزمون در فعالیت‌های اقتصادی غیرفوتبالی خود موفق شد. یکی ديگر از چهره‌های اقتصادی فوتبال ایران سرمربى تيم ملى فوتبال كشورمان است كه در حال حاضر مالك يك فروند هواپيماى بوئينگ ٧٣٧ شركت هواپيمايى وارش است اما امیر قلعه نویی در واکنش به خبر خرید هواپیمای بوئینگ ۷۲۷ توسط خود در پستی اینستاگرامی نوشته است:

خلاقیت بعضی خبرنگاران در ساختن خبر بی نظیر است! من هواپیمایی نخریدم. اگر بنا به خرید هم بود، بوئینگ ۷٣۷ از رده خارج شده نمی‌خریدم. بايد به دوستانتان بگويم در حالت پرواز خبر ننویسیم. حق شکایت برای این خبر کذب را برای خود محفوظ می‌دانم و اين يعنى خاتمه دادن به تمامى شايعات پيرامون مالكيت يكى از هواپيماهاى بوئينگ ٧٣٧ هواپيمايى وارش به امير قلعه نویی.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان