كارنامه درخشان سميه گيوى در ورزش | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 20 ارديبهشت 1403 - 22:26

كارنامه درخشان سميه گيوى در ورزش

شماره: 23723
Aa Aa

چندى پيش در فضاى مجازى و توسط يكى دو منتقد بى منطق از مدير كل ورزش و جوانان استان بوشهر خواسته شد تا شخصی كه دست چپ و راستش را نیز اشتباه ميگيرد جايگزين اسمیه گیوی گردد كه با واكنش تند و شديد اهالى خارگ مواجهه گرديد.

حمايت همه جانبه از يك بانوى رئيس؛
كارنامه درخشان سميه گيوى در ورزش

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوى

 

حدود يكسال و اندى از رياست سميه گيوى به عنوان اولين بانوى مدير و مسئول اداره ورزش و جوانان جزيره خارگ مى گذرد كه كارنامه درخشان و پر تلاش وى در ميان جامعه بزرگ ورزش اين جزيره دهان به دهان مى چرخد.

سميه گيوى بانوى با دانش و تحصيلكرده و بومى خارگى كه با پشتكار و تلاش دو چندان توانست چراغ كم سوى ورزش در اين جزيره را روشن نمايد حالا مورد توجه محافل ورزشى و اجتماعى اين جزيره قرار گرفته است اما اين همه ماجرا نبود چرا كه اين روزها تلاش و جديت اين بانوى بومى بازيچه و اسير دست نوشته هاى چند تفكر توهم زده و مخالف بانوان فعال و كارى گرديده و حتى عملكرد مثبت و بسيار روشن اين بانوى خوشنام را در فضاى مجازى مورد نكوهش قرار داده اند.

از شروع به كار اين بانوى ورزشى، ورزش در ميان خانواده ها نيز رشد، توسعه و گسترش يافته و حتى رشته ها و فعاليت هاى ورزشى تعطيل شده در گذشته نيز رونق خاصى به خود گرفته است .

چندى پيش در فضاى مجازى و توسط يكى دو منتقد بى منطق و با انتشار پستى از ياسر جمالى، مدير كل ورزش و جوانان استان بوشهر خواسته شد تا سميه گيوى را تغيير داده و نفرى ديگر كه دست چپ و راستش را اشتباه ميگيرد جايگزين ايشان گردد كه با واكنش تند و شديد اهالى خارگ مواجهه گرديد و آن ها از مسئولان سياسى، اجتماعى و ورزشى اين جزيره درخواست كردند تا جلوى خواسته اين ميرزا بنويس هاى مخالف حضور بانوان در رأس كارهاى دولتى و ادارات را بگيرند!

شايان ذكر است كه از بدو ورود سميه گيوى به اين اداره تفكر مريض و بيمار گونه همين يكى دو نفر كه هر از چند گاهى مديرى را مورد وصف و خطاب قرار مى دهند ایشان را مورد لطف قرار داده بودند كه با درايت، هوشيارى و برخورد قاطع مردم خارگ تيرشان به سنگ خورده بود.

به هر تقدير جا دارد تا اهالى ورزش دوست اين جزيره در حمايت از اين بانوى فرهيخته ورزشى اجازه ندهند خدشه اى به ايشان و ورزش فعال و رو به رشد آن وارد شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان