لایحه حجاب در مراحل پایانی اصلاحات قرار دارد | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 20:09

لایحه حجاب در مراحل پایانی اصلاحات قرار دارد

شماره: 24367
Aa Aa

او می گوید خانواده ایرانی بستر و منشاء رشد استعداد‌های اعضای خانواده است و حیا ستون نگهدارنده خانواده ایرانی در گذر قرن‌هاست.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی؛
لایحه حجاب در مراحل پایانی اصلاحات قرار دارد

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس گفت:

در فضای مجازی همان افرادی که جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا را سفیدشویی می‌کنند پس از وقوع عملیات ترور در کرمان دست بکار شدند و تلاش کردند تا اتحاد ملی علیه تروریسم کور را تضعیف کنند البته ملت ایران یکپارچه با اعلام همدردی خود با خانواده‌های شهدا و اعلام انزجار از عاملان و آمران تروریسم، بازو‌های عملیات روانی ترور را ناکام گذاشتند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، قالیباف افزود:

لازم است دستگاه‌های مسئول در پیاده‌سازی فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر سرکوب و مجازات عادلانه عاملان و آمران این فاجعه اقدام کنند همچنین کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز با بررسی زوایای این فاجعه گزارش آن را به مجلس شورای اسلامی ارائه نمایند.

او ادامه داد:

همچنین هفدهم دی ماه، سالروز اجرای طرح ننگین کشف حجاب به دست رضاخان یادآور شکست طرح‌های استعماری برای تضعیف خانواده‌های ایرانی و از بین بردن فرصت رشد زنان و دختران با گسترش فساد در جامعه است؛ خانواده ایرانی بستر و منشاء رشد استعداد‌های اعضای خانواده است و حیا ستون نگهدارنده خانواده ایرانی در گذر قرن‌هاست.

قالیباف گفت:

مجلس شورای اسلامی جهت قانونمند کردن فعالیت تمامی دستگاه‌ها در جهت تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب، تصویب لایحه حجاب و عفاف را در دستور کار قرار داد؛ این لایحه در مراحل پایانی اصلاحات در کمیسیون مربوطه قرار دارد و به زودی پس از تایید نهایی شورای نگهبان به دولت ابلاغ خواهد شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان