ما نسبت به معیشت مردم مسئول هستیم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 14:40

ما نسبت به معیشت مردم مسئول هستیم

شماره: 25022
Aa Aa

او با بیان این که نمی شود با تنگ نظری هر کس سلیقه خودش را حاکم کند گفته بعضی از مردم در فشار و تنگا هستند و انتظار دارند ظلم و فساد و تبعیض نباشد.

محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه؛
ما نسبت به معیشت مردم مسئول هستیم

محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه در مراسم شب قدر در حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت:

امروز ما نسبت به معیشت مردم مسئول هستیم و بعضی از مردم عزیز ما در فشار و تنگا هستند. امروز این مردم انتظار دارند و توقع دارند ظلم و فساد و تبعیض نباشد.

به گزارش اسپادانا خبر، او با بیان این که کارها را با کمک و مشارکت مردم و اعتماد مردم باید پیش برد گفت: 

جمهوری اسلامی هم متکی به اسلام و خداست و هم بر پایه مردم سالاری دینی اعتماد مردم را دارد.

وی اظهار داشت:

در این ماه مبارک رمضان ده ها خواسته از خدا داشتیم، از خدا خواستیم که ما را از ولایت جدا نکند، از خدا خواستیم جلو نیفتیم، عقب نیفتیم و همراه با امام و ولایت باشیم. اگر نمی توانیم مثل علی (ع) زندگی کنیم حداقل آن طور که حضرت فرمود باید تلاش کنیم و تقوا پیشه کنیم و از خدا بترسیم. سیاست امیرالمومنین توام با اخلاق اسلامی و حسن خلق و جهاد امیرالمومنین آمیخته با اخلاق اسلامی بود. امیرالمومنین در مقابل دشمنان خودش هم اخلاق اسلامی را رعایت می کرد و امروز یکی از چیزهایی که همه به آن نیاز داریم اخلاق اسلامی و حسن خلق است.

او گفت:

امروز در شرایطی قرار گرفته ایم که شیاطین برای ایجاد تفرقه ذهن ها را مشغول کرده اند و روز به روز در ذهنیت منفی می دمند. ما کارگزاران نظام مدیون این مردم هستیم، مردمی که ۴۵ سال با تمام وجودشان در صحنه حاضر شدند، آنها امروز بر ما حق دارند، امروز باید حکمرانی خود را بر مردم عرضه بداریم و تلاش کنیم عزت این مردم، دنیا و آخرت این مردم را تامین بکنیم، امروز ما وظیفه داریم وسایل آسایش و آرامش و امنیت مردم و آنچه را که موجب صفا و صمیمیت آنهاست فراهم بکنیم. 

وی اظهار داشت:

نمی شود با تنگ نظری هر کس سلیقه خودش را حاکم کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان