متاسفانه سرگرم معیشت و خوراک شده ایم | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 27 تير 1403 - 17:50

متاسفانه سرگرم معیشت و خوراک شده ایم

شماره: 16478
Aa Aa

دشمن تقریبا از ما همین را می خواست که اینقدر ما سرگرم معیشت و خوراک شویم که به اهداف اصلی نرسیم و کاری را که باید انجام بدهیم انجام نمی‌دهیم.

علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛
متاسفانه سرگرم معیشت و خوراک شده ایم

سیداحمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با مسوولان ستاد برگزاری مراسم دهه فجر این استان گفت:

افزایش و زیادت پیروزی انقلاب مقدس اسلامی ما فرارسیدن فرج و ظهور امام زمان(عج)و تحقق فجر قرآنی است و وعده پرودگار عزوجل حتمی است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی گفت:

ما امروز با نسلی رو به رو هستیم و به نسلی می‌گوییم سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیرید که در زمان پیروزی انقلاب هنوز متولد نشده بود و وضعیت سیاه و خفت بار و خفقان آن رژیم را درک نکرده است. باید نسلی را که امام (ره) و انقلاب را ندیده، نسبت به آنچه رخ داده آگاه کنیم و بفهمانیم که چه شده و چه رخ داده است. اینکه در یک طرف مردمی با دست خالی و بدون پشتیبان و در طرف دیگر جلادان ستمشاهی باشند و این مردم او را شکست دهند را چگونه می‌شود برای نسل سوم و چهارم ترسیم کرد که به خوبی متوجه شود؟ اینکه حتی نزدیکترین روستا به مشهد که مرکز استان بود از نعمت جاده و برق محروم بود اما الان دورترین نقاط کشور جاده و برق دارند و به شبکه فیبر نوری متصل هستند. این ها حقایقی است ولی چنانکه باید منعکس نمی‌شود.

او با بیان اینکه مردم برای دین انقلاب کردند افزود:

خوشبختانه در این انقلاب هر لحظه با یک پیروزی که مرتبط با انقلاب است مواجه می شویم.

علم الهدی با اشاره نماز خواندن رییس جمهور در کاخ کرملین اظهار داشت:

نماز خواندن آقای رییسی در واقع دو حرکت بود، یکی اینکه اقامه نماز در کانون و محلی که ۷۰ سال پایگاه الحاد و کفر و مارکسیسم بوده و نمایش دادن قدرت اسلام و قدرت دین، توحید و خداپرستی بر الحاد بود. یعنی الحادی که در مقابل اسلام به عنوان اتحاد جماهر شوروی پایگاه مارکسیسم بود الان نابود شده و از هم پاشیده و در کانون آن نماز اقامه شد. این بزرگترین دستاورد انقلاب ما است که متأسفانه آنطور که باید روی آن کار نشد. دشمن تقریبا از ما همین را می خواست که اینقدر ما سرگرم معیشت و خوراک شویم که دیگر به اهداف اصلی نرسیم و الان ما متأسفانه گرفتار این مساله شده ایم و دقیقا کاری را که باید انجام بدهیم انجام نمی‌دهیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان