مدیر مسوول روزنامه "توسعه جنوب" در ایذه به قتل رسید | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 8:00

مدیر مسوول روزنامه "توسعه جنوب" در ایذه به قتل رسید

شماره: 22165
Aa Aa

مردان مسلح با حمله به یک کافه در خیابان سلمان فارسی در شهر ایذه اکبر لیموچی را به گلوله بستند. تحقیقات پلیسی برای شناسایی ضارب آغاز شده است.

با اعلام حسن سبزواری بخشدار مرکزی ایذه؛
مدیر مسوول روزنامه "توسعه جنوب" در ایذه به قتل رسید

اکبر لیموچی، روزنامه نگار و مدیر مسوول  روزنامه “توسعه جنوب” عصر امروز جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ بر اثر شلیک گلوله افراد ناشناس در ایذه به قتل رسید.

به گزارش اسپادانا خبر، مردان مسلح با حمله به یک کافه در خیابان سلمان فارسی در شهر ایذه اکبر لیموچی را به گلوله بستند که بر اثر این حمله لیموچی به قتل رسید و چند نفر از نزدیکان وی نیز زخمی شدند.

مرد مسلح سوار بر خودرو رنو ال ۹۰ به یک کافه در ایذه حمله کرده است.

حسن سبزواری بخشدار مرکزی ایذه با تایید قتل این روزنامه نگار از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد و افزود :

” تحقیقات پلیسی برای شناسایی ضارب آغاز شده است.”

  •  

معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت به خانواده محترم این مدیر رسانه‌ای و همکارانش بر پیگیری دقیق موضوع تاکید کرد.

این معاونت با تاکید بر پیگیری دقیق موضوع قتل توسط دستگاه‌های ذیربط خاطرنشان کرد: مسئولان انتظامی و قضایی استان خوزستان از لحظه وقوع حادثه تحقیقات خود را برای بررسی حادثه آغاز کردند و تا حصول نتیجه با دقت بر پرونده نظارت دارند. 
 
معاونت مطبوعاتی همچنین از اصحاب رسانه خواسته است تا اعلام نتایج از سوی مراجع ذیصلاح، از گمانه‌زنی در خصوص پرونده خودداری و اخبار را تنها  ازمراجع رسمی دنبال کنند.
برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان