مردم به خاطر مشکلات معیشتی بی دین نشده اند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 17:31

مردم به خاطر مشکلات معیشتی بی دین نشده اند

شماره: 24559
Aa Aa

انسان دین‌دار در تمام مراحل زندگی دین‌دار است| ترویج بی‌بندوباری و بی‌حجابی مأموریت دشمنان است که سعی دارند فرهنگ ایرانی و اسلامی را از بین ببرند.

سیدمجتبی میردامادی، امام‌جمعه موقت اصفهان؛
مردم به خاطر مشکلات معیشتی بی دین نشده اند

سیدمجتبی میردامادی، امام‌جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت:

پیروزی انقلاب اسلامی ایران از بند بردگی، ذلت و فرهنگ کثیف غربی نتیجه دهه مبارک فجر است.

به گزارش اسپادانا خبر، او افزود:

کسانی که مردم را از مسیر خدا دور می‌کنند، ظالمان و بیدادگران هستند زیرا براساس روایات بزرگان دینی ظلم و تکیه بر ظالم از بزرگ‌ترین گناهان است و همچنین افرادی که حاضر به تعقل و تفکر نیستند قطعاً از اهالی جهنم خواهند بود.

میردامادی خاطرنشان کرد:

امام خمینی(ره) عالم و مرجع عالی‌قدری بود که بدون داشتن هیچ سلاحی مزدوران استکبار جهانی را از ایران بیرون کرد و زمانی که هنوز حکومت طاغوت در ایران حضور داشت فرمود که من دولت تعیین می‌کنم، در این راستا نقشه‌های متعددی برای سرکوب انقلاب از سوی حکومت طاغوت برنامه‌ریزی شد تا با حکومت نظامی ۴۸ ساعته ۲۱ بهمن مسیر پیروزی انقلاب را متوقف کنند اما امام (ره) فرمودند مردم حکومت نظامی را بشکنند و از خانه‌های خود بیرون آیند.

امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امروز شاهدیم علی‌رغم عصبانیت دشمنان ماهواره ایرانی ثریا، کیهان و سیمرغ پرتاب شد گفت:

امروز با صدای بلند می‌گوئیم که ای دشمنان به غیظ خود بمیرید زیرا امروز ایران در حداکثر اقتدار خود قرار دارد و اقتدار امروز ایران دشمنان را محصور و مقهور کرده است. روزی استکبار جهانی جنگ را به ایران تحمیل کرد اما با فضل الهی و رهبری‌های امام (ره) مردم ایران بدون اینکه یک وجب این خاک را به دشمن دهند در جبهه حاضر شدند، امروز دشمن با شیوه‌های دیگر سعی بر تهاجم علیه ایران دارد، ترویج بی‌بندوباری و بی‌حجابی از جمله مأموریت دشمنان است که سعی دارند فرهنگ ایرانی و اسلامی را از بین ببرند.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد:

 برخی می‌گویند مردم امروز به خاطر شرایط معیشتی بی‌دین شده‌اند درصورتی که یک انسان دین‌دار در تمام مراحل زندگی دین‌دار است، همانگونه که امام موسی بن جعفر (ع) در زندان از خداوند جدا نشد، زیرا دین اصل زندگی انسان است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان