مسجدی‌ها و هیئتی‌ها باید فعالیت های اقتصادی راه‌اندازی کنند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 16:49

مسجدی‌ها و هیئتی‌ها باید فعالیت های اقتصادی راه‌اندازی کنند

شماره: 16141
Aa Aa

او می گوید امروز ما در معرض این امتحان هستیم که به صورت گروهی تعاونی تشکیل داده و به تولید ثروت بپردازیم؛ امروز امتحان ما در جهاد اقتصادی است.

علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه؛
مسجدی‌ها و هیئتی‌ها باید فعالیت های اقتصادی راه‌اندازی کنند

علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه در سخنرانی در دانشگاه علامه طباطبایی به مناسیت ایام فاطمیه گفت:

این مهم است که ما بدانیم در چه امتحانی به سر می‌بریم اگرچه تشخیص آن دشوار و نیاز به بصیرت دارد و بصیرت هم در اثر فرقان و تقوا به دست می‌آید و زمان شناسی و گاهی هم مشورت لازم دارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از شبستان، وی ادامه داد:

امروز ما در معرض این امتحان هستیم که به صورت گروهی تعاونی تشکیل داده و به تولید ثروت بپردازیم. در خصوص تعاون باید قوانین مجلس شورای اسلامی اصلاح شود و قوانین بهترین جایگزین شود و موانع قانونی تعاون برطرف شود. همچنین فرهنگ تعاون نیز باید ساخته شود. امروز امتحان ما در جهاد اقتصادی است که باید به اقتصاد مقاومتی برسیم. یکی از عوامل تعیین‌کننده تکلیف و موقعیت امتحان رهبر معظم انقلاب هستند که بارها به مساله اقتصاد مقاومتی اشاره کردند. در اقتصاد مقاومتی مهمترین رکن مردمی شدن است که دولتی بودن آن باید کاهش پیدا کند. مسجدی‌ها و هیئتی‌ها باید با تعاون و همکاری یکدیگر کارهای اقتصادی راه‌اندازی کنند. راه‌اندازی تعاونی تولید و مصرف طوری که مالکیت خصوصی را انکار نکند و سرمایه‌داری را هم نداشته باشد رمز و راز نجات اقتصاد ما و تربیت نفوس برای حضرت حجت(عج) است.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان