مشاهده بی بندوباری، هرزگی، فحشا و حرام خواری خجالت‌آور است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 9:45

مشاهده بی بندوباری، هرزگی، فحشا و حرام خواری خجالت‌آور است

شماره: 23570
Aa Aa

پیش از انقلاب اسلامی مملکت را به توسری خوردن از بیگانگان عادت داده بودند و این تفکر خائنانه را جا انداخته بودند که اسلام توان مدیریتی ندارد.

کاظم صدیقی، خطیب جمعه تهران عنوان کرد؛
مشاهده بی بندوباری، هرزگی، فحشا و حرام خواری خجالت‌آور است

کاظم صدیقی، خطیب جمعه تهران در محفل معارفی حرم مطهر گفت:

عالمی حافظ دین است که نگهبانی و دیدبانی لشگر امام زمان(عج) را بر عهده گرفته، حضور انقلابی در میدان مقابله با دشمنان دین داشته باشد، به مسائل و مشکلات جامعه توحیدی اشراف و در پیشبرد اهداف توحیدی اسلام دارای برنامه و مدیریت کامل و اثرگذار باشد.

به گزارش اسپادانا خبر، وی بیان داشت:

دفاع مقدس از چند زاویه باید مورد مطالعه قرار گیرد چرا که دفاع مقدس، دفاع ملت از انقلاب، جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور بود. دفاع مقدس تحول و دگرگونی بزرگی را در کشور ایجاد نمود. پیش از انقلاب اسلامی مملکت را به توسری خوردن از بیگانگان عادت داده بودند و این تفکر خائنانه را جا انداخته بودند که اسلام توان مدیریتی ندارد و قدرت را باید به دست هر فاسد، فاسق و خودفروخته به بیگانگان داد، ولی نباید علما حق دخالت در امور و شئون زندگی مردم و سیاست و مدیریت جامعه را داشته باشند. امام خمینی(ره) عملا برای دفاع از انقلاب که دفاع از صیانت از عزت و هویت ایرانی، مدیریت دینی و سبک زندگی اسلامی و ندای عزتمندی اسلام و مسلمین بود، پای به میدان گذاردند.

صدیقی با بیان این که برای ملت ایران مشاهده بی حجابی، حرام خواری، بی بندوباری، هرزگی و فحشا خجالت‌آور است گفت:

دفاع مقدس سرشار از جوشش غیرت دینی جوانان این مرز و بوم و در سایه سار برکت تربیت در فرهنگ مسجد و حضور علما به عنوان شمع فروزان راه معرفت بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان