مشکل دشمن نه حجاب که اصل نظام است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 12:15

مشکل دشمن نه حجاب که اصل نظام است

شماره: 19597
Aa Aa

مزدورانی که می‌گویند ۸۰ میلیون ایرانی حجاب نمی‌خواهند پس جمعیت میلیونی که با حجاب بیرون می‌آیند و از ارزش‌های دینی دفاع می‌کنند چه می‌شوند؟

حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج عنوان کرد؛
مشکل دشمن نه حجاب که اصل نظام است

سید محمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:

برخی از افرادی که در جبهه حق قرار دارند مراقب باشند در میدان دشمن بازی نکنند و موضعی نگیرند که جبهه دشمن را تقویت کنند چراکه مشکل دشمن مسئله حجاب نیست بلکه مشکلشان اصل نظام است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او ادامه داد:

اگر کسی بخواهد امنیت را از بین ببرد و بی‌ثباتی در جامعه به وجود بیاورد به ملت خیانت کرده است بر همین اساس اگر انتقادی بر برخی موسسات وجود دارد باید از طریق قانونی پیگیری شود.

وی گفت:

انقلاب ملت ایران صرفا شکست یک  نظام وابسته و فاسد و یک ضربه مقطعی به آمریکا و استکبار نبود بلکه تهدید نظام امپراطوری سلطه بود و مستکبران غرب و شرق با درک عمق این تهدید جنگ را با تحریک و تشویق صدام بر ملت ایران تحمل کرد و این امپراطوری ضربه خورده است. این امپراطوری با جمع کردن تمام عده خود دوباره به میدان آمده و هم فشار اقتصادی و هم مشکلات سیاسی به وجود می‌آورد و هم در مسائل فرهنگی و اجتماعی خلل ایجاد می‌کند. دشمن صحنه جنگ را عوض کرده و انواع فتنه‌ها را در طول این سال‌ها انجام داده تا به نابودی ایران برسد و البته مردم ماهم در این کوره انقلاب پخته‌تر  شده‌اند و می‌توانند تصمیمات درست بگیرند و از کیان خود و دین و انقلابشان دفاع کنند. امروزه دشمن می‌خواهد مقاومت مردم را با جنگ نرم و تصرف در افکار و عقاید و روایت های نادرست و انحرافی با مارپیچ سکوت و در برابر هم قرار دادن مردم و با بی اعتبار کردن قانون رسمی و دستگاه‌های قانونی و با از بین بردن امنیت کشور به زانو در بیاورد. مردم ایران تربیت شده مکتب اهل بیت هستند و با صبوری خویشتن داری و نصیحت می‌کنند اما اگر ببینند مسئله فقط انتقاد و خیرخواهی نیست و می‌خواهند آرامش مردم کشور را به هم بزنند حماسه ۹ دی و امسال آن را دوباره تکرار خواهند کرد.

وی افزود:

فرصت طلبان و ضد انقلابان باید بدانند که اصل احکام الهی و ارزش‌های دینی از قرآن و آموزه‌های مکتب اهل بیت است. از اصول دینی خود کوتاه نمی آییم. مزدورانی که جامعه ایران را خطاب قرار می‌دهد و می‌گوید ۸۰ میلیون ایرانی حجاب نمی‌خواهند پس جمعیت میلیونی که با حجاب بیرون می‌آیند و از ارزش‌های دینی دفاع می‌کنند چه می‌شوند؟

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان