همه جای جمهوری اسلامی هدف است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 21:07

همه جای جمهوری اسلامی هدف است

شماره: 24162
Aa Aa

هر روز صدها هزار حمله سایبری به صداوسیما می‌شود| باید تلاش کنیم سلبریتی پروری سالم را تقویت کنیم| درِ صدا و سیما را روی هیچ هنرمندی که علاقه‌مند باشد در چارچوب قوانین کار کند نبستیم؛ از هیچ زخم زبان و تهمت و افترایی نمی‌ترسیم.

رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران؛
همه جای جمهوری اسلامی هدف است

پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران  در آیین گرامیداشت روز دانشجو با عنوان «بزرگداشت ملی مقاومت» در دانشگاه تهران گفت:

هک شدن صداوسیما یک اتفاق تلخ بود که اتفاق افتاد. زندگی همکاران ما به ویژه همکاران حوزه فنی به آنتن بستگی دارد. آنتن پلک بزند پای آنتن سکته می‌زنند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی اظهار داشت:

هیچ کس در صدا و سیما نمی‌خواهد این اتفاق بیفتد اما وقتی زیرساخت‌های نامتناسبی که هم فرسوده است و هم بدچیده شده است و از یک سال قبل این نفود اتفاق افتاده باید بپذیریم که این سیستم را باید اصلاح بکنیم.

او گفت:

همه جای جمهوری اسلامی هدف است به ویژه صداوسیما. بعد از ماجرای تلخ ۷ بهمن ۱۴۰۰ زیرساخت‌های فنی صداوسیما را بازسازی کردند که تا به امروز مشابه آن اتفاق نیفتاده است.

 جبلی گفت تا زمانی که «جومونگ و یوسف پیامبر» مخاطب داشته باشند باز هم پخش می‌کنیم.

وی همچنین بیان کرد:

باید تلاش کنیم سلبریتی پروری سالم را تقویت کنیم. درِ صدا و سیما را روی هیچ چهره و هنرمندی که علاقه‌مند باشد و دوست داشته باشد در چارچوب قوانین و ضوابط با صدا و سیما کار کند نبستیم. برخی چهره که می‌گویند صدا و سیما در را روی ما بسته است، خودشان در را بسته اند. ما با جوسازی و حاسیه سازی و با تهمت و افترا و بولتن سازی و شب‌نامه نویسی از عهدی که با رهبر انقلاب و مردم درمورد موضوع تحول در صدا و سیما بستیم کوتاه نمی‌آییم پای آن هستیم و تمام حیثیت و آبروی مان را در این راه گذاشتیم. از هیچ زخم زبان و تهمت و افترایی هم نمی‌ترسیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان