ورود سگ‌ به بوستان‌ها ممنوع شد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 17:24

ورود سگ‌ به بوستان‌ها ممنوع شد

شماره: 25180
Aa Aa

در بسیاری از کشورهای دنیا این موضوع وجود دارد و شهروندان خودشان باید در این حوزه همکاری و همراهی داشته باشند. در جایی که نگهبان وجود دارد قطعا این موضوع مورد توجه قرار می‌گیرد.

با اعلام معاون خدمات شهری شهرداری تهران؛
ورود سگ‌ به بوستان‌ها ممنوع شد

حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در حاشیه برگزاری جلسه علنی شورای اسلامی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت:

قطعا اولویت اول شهر آراستگی و نظافت آن است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، نظری تاکید کرد:

نگهداشت شهر چند مولفه دارد و موضوعات مختلفی از جمله تمیزی، روفت و رو و المان‌های شهر را شامل می‌شود مثلا در حوزه المان‌های شهر با فرسوده شدن آنها نیاز به تعویض وجود دارد که در چندین سال گذشته با توجه به عدم صرف هزینه در این حوزه شاهد یک عقب‌ماندگی هستیم که باید جبران شود البته در حوزه فضای سبز نمره قابل قبولی داریم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به سوالی درخصوص جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب و همچنین موضوع حضور سگ‌ها در بوستان‌های تهران اظهار داشت:

ورود حیوانات به بوستان‌های شهر تهران ممنوع است. چندین بار این موضوع را اعلام کرده‌ایم که آوردن حیوانات اهلی در بوستان‌های تهران و فضای سبز عمومی به دلیل حضور خانواده‌ها، کودکان و احتمال آلوده شدن این فضاها ممنوع است. اکثر بوستان‌های ما تابلوهایی مربوط به این ممنوعیت را دارد و اگر ضعفی وجود دارد باید تقویت شود. در بسیاری از کشورهای دنیا این موضوع وجود دارد لذا شهروندان خودشان باید در این حوزه همکاری و همراهی داشته باشند. در جایی که نگهبان وجود دارد قطعا این موضوع مورد توجه قرار می‌گیرد. در مورد سگ‌های بلاصاحب نیز براساس بخشنامه وزارت کشور عمل می‌کنیم.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان