وزارت نفت برازنده اين يقه سفيد است! | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 4:01

وزارت نفت برازنده اين يقه سفيد است!

شماره: 22651
Aa Aa

بيات كه از يقه سفيدان مؤمن و متعهد نظام و وزارت نفت به شمار می آيد بايد هوشيارانه نسبت به انتخاب افراد مورد اطمينان در جنوب كشور اقدام کند.

كسى روى اسب بازنده شرط بندى نمى كند؛
وزارت نفت برازنده اين يقه سفيد است!

اسپادانا خبر| سيدفريورموسوى

 

كمتر كسى در وزارت نفت كار كرده و يا بر سر كار باشد و با نام عبدالحسين بيات آشنايى نداشته باشد و يا حداقل نام او را نشنيده باشد.

بيات كه هم اكنون رئيس هيأت رئيسه صندوق هاى بازنشستگى كاركنان صنعت نفت مى باشد از مديران يقه سفيد مورد احترام مسئولان عالى رتبه نظام و از كاركنان پاك دست وزارت نفت به شمار مى آيد كه شنيده مى شود كانديداى اصلى جايگزينى جواد اوجى، وزير نفت در آينده اى نزديك ميباشد.

اينكه عبدالحسين بيات در ميان خيل عظيم خانواده بزرگ صنعت نفت هواداران بسيار و پر شمارى دارد شكى در آن نيست اما بيات در برخى از سرمايه گزارى هايش در صنعت پتروشيمى متأسفانه متزلزل نشان داده و بعضا بى گدار به آب زده است!

بيات كه مديرى مدبر و بسيار دوست داشتنى است بايستى بداند امروزه روى اسب بازنده كسى شرط بندى نمى كند! همان اسبى كه با توجه به بازنده بودنش، عبدالحسين بيات را تا فراخوانى و حتى استيضاح در نزد دولتمردان نفتى فرا خوانده است كه صد البته به دليل شناخت كافى  و وافى مسئولان رده بالاى نفت و سازمان بازرسى و حراست نفت هرگز يك چنين اتفاقى براى وى استارت زده نشد.

بيات در نقطه سوق الجيشى استان بوشهر كه حجم وسيعى از صنايع پتروشيمى كشور را در خود جاى داده است فرمان جمع آورى آرا و تبليغ درايت مدارى خود را متأسفانه به دست كسى سپرد كه فرياد تخلفات مالى ادارى اش سر به فلك كشيده است! بيات كه از يقه سفيدان مؤمن و متعهد نظام و وزارت خانه نفت به شمار مى آيد مى بايستى با تفكرات بازتر و كاملا هوشيارانه تر نسبت به انتخاب فرد مورد اطمينانش در منطقه جنوب كشور اقدام مى نمود تا اينگونه اسب بازنده او را به چالش نكشاند. اسب مورد نظر بيات در اكثر مسابقات اسبى بازنده و متقلب بوده كه حالا نيز باعث سرزنش و نكوهش سرمايه گزارش شده است! اما در انتها بايستى به عبدالحسين بيات ، اين مرد محبوب وزارت نفت كه به درستى او را در جايگاه وزيرى ساختمان حافظ مى بينيم خاطر نشان نمائيم كه اسب بازنده را رها كند چرا كه اسب هاى تازه نفس برنده در انتظار فرمان وى مى باشند و در نهايت بايستى گفت:

تصدى وزارت نفت برازنده بيات يقه سفيد است. بیات ابتدا در فاز ساختمان و نصب طرح مجتمع پتروشیمی اراک شروع بکار نمود و در پیش راه اندازی و راه‌اندازی واحدهای مختلف آن مجتمع فعالانه شرکت کرد. بعد از راه اندازی طرح مجتمع پتروشیمی اراک در سازمان خدمات فنی و همزمان در فعالیت ساختمان و نصب پروژه های توسعه و فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری، تعمیرات اساسی و پروژه‌های بهینه سازی کیفیت محصولات و افزایش ظرفیت حضوری فعال داشت.

وی از سال ١٣٨٥  در سمت مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر (مجری طرح در منطقه عسلویه) به خدمتگذاری ادامه داد. از دیگر مسئولیت‌ها و سوابق اجرایی عبدالحسین بیات می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

مسئول کنترل کیفیت و اسناد فنی طرح مجتمع پتروشیمی اراک

رئیس بازرسی مکانیک

رئیس بازرسی جوش و آزمایشات غیر مخرب

مسئول کل فیزیک بهداشت مجتمع

رئیس بازرسی فنی

رئیس کمیته خودکفایی

مسئول گروه های بازرسی فنی در تعمیرات اساسی

عضو شورای حل اختلاف ، عضو سازمان MC و عضو کارگروه های مختلف پتروشیمی اراک

تدریس در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه اراک

مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی بوشهر

هماهنگ کننده تخصیص منابع به طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی

‌معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی (از ١٣٨٨ تا ١٣٩٢ ) با حکم دکتر سید مسعود میرکاظمی

عضو اصلی هیأت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی (با حکم مهندس زنگنه از تیر ماه ١٣٩٨ به مدت سه سال)

گفتنی است بیات یک بار در سطح شرکت ملی صنایع پتروشیمی و یک بار نیز در سطح ملی بعنوان کارمند نمونه انتخاب شده است.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان