وزیر ارشاد چهره «سرآمد فرهنگی» شد | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 4:01

وزیر ارشاد چهره «سرآمد فرهنگی» شد

شماره: 24702
Aa Aa

تدوین کتاب، مقاله و تولید اثر بدیع و ارزنده با رویکرد اسلامی، کسب جوایز فرهنگی، طراحی و مشارکت فعالانه در برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و نقد و نظریه‌پردازی با تأیید مرجع ذی‌صلاح از معیارهای انتخاب این سرآمدان فرهنگی است.

جشنواره فرهنگی تجلیل از سرآمدان فرهنگی دانشگاه تهران؛
وزیر ارشاد چهره «سرآمد فرهنگی» شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین جشنواره فرهنگی تجلیل از سرآمدان فرهنگی دانشگاه تهران به عنوان "سرآمد فرهنگی تجلیل شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این مراسم از محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به عنوان «سرآمد فرهنگی» تقدیر شد.

در جشنواره فرهنگی دانشگاه تهران برگزیدگان و سرآمدان از هر سه گروه دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه انتخاب و معرفی می‌شوند.

شاخص‌های متنوعی در زمینه انتخاب اساتید سرآمد فرهنگی دیده شده است که همین شاخص‌ها مبنای انتخاب برگزیدگان جشنواره فرهنگی دانشگاه تهران قرار می‌گیرد.

تدوین کتاب، مقاله و تولید اثر بدیع و ارزنده هنری با رویکرد اسلامی در حوزه‌های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی، مسئولیت‌پذیری در اصلاح و هدایت نگرش‌های مطلوب فرهنگی، کسب جوایز و فرهنگی، طراحی و مشارکت فعالانه در برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، نقد و نظریه‌پردازی با تأیید مرجع ذی‌صلاح، برگزاری نمایشگاه آثار و کارگاه هنری با رویکرد فرهنگی- اسلامی- ایرانی و شرکت در کارگاه‌های دانش‌افزایی و توانمندسازی اعضای هیأت علمی در زمینه‌های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی برخی معیارهای مهم در این آیین‌نامه است.

شایان ذکر است نخستین جشنواره فرهنگی دانشگاه تهران با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران، جمعی از فعالان فرهنگی در دانشگاه تهران برگزار شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان