وسیله ای برای ضرب و شتم نداریم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 23:08

وسیله ای برای ضرب و شتم نداریم

شماره: 19516
Aa Aa

به هیچ وجه ضرب و شتمی از دستگاه های نظارتی گزارش نشده؛ نه باتومی دارند نه وسیله ای. تعدادی بانو که پرسنل رسمی فراجا هستند به این موارد رسیدگی می‌کنند| مهسا امینی سابقه عمل مغز در ۵ سالگی داشته است.

وزیر کشور درخصوص وضعیت پرونده مهسا امینی؛
وسیله ای برای ضرب و شتم نداریم

احمد وحیدی، وزیر کشور ایران درخصوص آخرین وضعیت پرونده مهسا امینی اظهار داشت:

همه مستندات پرونده مهسا امینی در دست بررسی است و درباره همه ابعاد پرونده با خانواده مرحومه امینی در حال گفت‌وگو هستیم. 

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

به هیچ وجه ضرب و شتمی از دستگاه های نظارتی به ما گزارش نشده اساسا وسیله ای برای ضرب و شتم نداریم یعنی نه باتومی دارند نه وسیله ای. تعدادی بانو هستند که این کار را انجام می دهند چراکه یک تعداد خانم پرسنل رسمی فراجا هستند که به این موارد رسیدگی می‌کنند.

او  افزود:

بلافاصله پزشکان محل بالای سر خانم امینی می‌روند و سعی می‌کنند ایشان را احیا کنند و به نزدیکترین بیمارستان منتقل کنند. پزشکی قانونی همه‌جانبه و دقیق در حال بررسی است و منتظر اعلام نتایج هستیم.

وحیدی در پاسخ به این سؤال که آیا همزمان که گزارش پزشکی قانونی تکمیل نشده و پیکر ایشان دفن شده باهم در تضاد هستند و ممکن است لازم باشد اقدامات دیگری انجام شود که الان ممکن نیست؟ گفت:

خیر باهم تصادی ندارند. همیشه این اتفاق می افتد. پزشکی قانونی نمونه هایی که باید بردارد را برمی دارد و بعد اجازه دفن را خود پزشکی قانونی صادر می کند. برای علت فوت دلایل پزشکی باید بیاید چون ایشان ظاهرا مشکلات جسمی داشته که هنوز نمیتوان به طور کامل اظهار نظر کرد اما ایشان سابقه داشته است مثلا عمل در ۵ سالگی روی مغز داشته است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان