وضعیت حجاب در بانک ها و بیمه ها به صورت نامحسوس کنترل می شود | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 29 ارديبهشت 1403 - 21:01

وضعیت حجاب در بانک ها و بیمه ها به صورت نامحسوس کنترل می شود

شماره: 18394
Aa Aa

صدها باند سازمان یافته در حال ترویج بی حجابی و بی عفتی در ایران هستند و هرگونه بی توجهی یا تضعیف برنامه ها بازی در زمین مهاجمان است.

با اعلام رئیس قرارگاه ۲۱ تیر ستاد امر به معروف؛
وضعیت حجاب در بانک ها و بیمه ها به صورت نامحسوس کنترل می شود

جعفر صادق منش، رئیس قرارگاه ۲۱ تیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ایران در جلسه توجیهی تشکلهای نظارت نامحسوس بر وضعیت عفاف و حجاب در دفاتر بیمه مناطق ۲۲ گانه تهران گفت:

در شرایطی که صدها باند سازمان یافته در حال ترویج بی حجابی و بی عفتی در کشور هستند هرگونه بی توجهی یا تضعیف برنامه های ایجابی و سلبی برای اصلاح این روند بازی در زمین مهاجمان به حریم اخلاق عمومی است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، او گفت:

امروز مساله حجاب و عفاف یک مساله فردی با انگیزه های تبرج و خود نمایی برخی بانوان نیست تا بگوییم ورود به حوزه منکرهای عمومی و اجتماعی بر آن ترجیح دارد چون روند کنونی عفاف و حجاب بنیانهای امنیت اخلاقی، روابط اصیل اجتماعی و سلامت روانی جوانان ما را هدف گرفته است و بدون حل این معضل حل سایر معضلات ناشدنی است. بی عفتی و بی بندوباری سم مهلک روحیه کار و تلاش و شکوفایی و پیشرفت یک کشور است.

در این جلسه پس از ارایه گزارش کلی نظارت نامحسوس بر وضعیت عفاف و حجاب در بانکهای تهران بزرگ و تبیین ماموریت تیمها و نحوه عمل هر یک از آنها اعلام شد که عملیات نظارت نامحسوس بر بیمه ها از روز شنبه آغاز می شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان