وقوع سرقت در کشور کاهش یافت | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 21:27

وقوع سرقت در کشور کاهش یافت

شماره: 24968
Aa Aa

او گفته سرعت العمل پلیس در بین وقوع سرقت، دستگیری مجرمان و کشفیات کاهش یافته و میزان کشفیات سرقت ها در سطح کشور ۳۵ درصد طی سال ۱۴۰۲ افزایش و وقوع سرقت در کشور نیز از ۱۷ درصد به ۶ درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا اعلام کرد؛
وقوع سرقت در کشور کاهش یافت

رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ پلیس آگاهی توفیق های مطلوبی را در زمینه کاهش سرقت ها کسب کرد گفت:

وقوع سرقت در کشور روند نزولی و کاهشی یافته و از ۱۷ درصد افزایش ابتدای سال به ۶ درصد در پایان سال کاهش یافت.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، "محمد قنبری"  در ایلام اظهار کرد:

سرعت العمل پلیس در بین وقوع سرقت، دستگیری مجرمان و کشفیات کاهش یافته و میزان کشفیات سرقت ها توسط پلیس در سطح کشور ۳۵ درصد و در ایلام ۶۹ درصد طی سال ۱۴۰۲ افزایش داشت. پلیس با تمام توان با هدف کنترل وقوع سرقت ها به میدان آمده و اولویت پلیس جلوگیری از سرقت است تا مردم با خاطری آسوده و آرام به مسافرت های نوروزی خود بپردازند و در همه محورها نیروی گشت و کنترل پلیس فعال است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا ادامه داد :

پلیس تحرک های مجرمان سابقه دار سرقت را رصد و کنترل می کند. افزایش کشفیات سرقت و دستگیری بزهکاران باعث کاهش بروز سرقت شده و فرصت ارتکاب جرم کاهش یافته است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه یکی از طرح های مهم پلیس برای مجرمانی اعمال می شود که سرقت برای آنها پیشه و حرفه محسوب می شود اضافه کرد:

مجرمانی که چهار و یا بیش از چهار فقره سابقه کیفری داشته باشند به صورت هوشمند و الکترونیکی کنترل و در صورت ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر می شوند و این طرح در تهران بزرگ، انتظامی ویژه غرب تهران و استان البرز اجرایی شده است و به زودی در کل کشور اجرا خواهد شد. تقویت گشت های پلیس آگاهی از دیگر اقدامات فراجا در زمینه مقابله با بزهکاری سرقت است تا در سال جاری عرصه به سارقان تنگ شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان