يا همه با هم اند يا بهزادى همه كاره است! | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 7:48

يا همه با هم اند يا بهزادى همه كاره است!

شماره: 22814
Aa Aa

همه سازمان هاى نظارتى، بازرسى و حتى حراست وزارت نفت برتخلفات مدير عامل پتروشيمى خارگ احاطه دارند اما هنوز هم صندلى زير پاى بهمن بهزادى است!

چهارماه بيكارى و خواب ناز مسئولان؛
يا همه با هم اند يا بهزادى همه كاره است!

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوى

 

دقيقا چهارماه از اخراج بى دليل كاركنان پتروشيمى خارگ توسط بهمن بهزادى مدير عامل اين شركت مى گذرد و با اينكه از سوى اخراجى ها و از كانال هاى مرتبط جهت اكثر مسئولان ذيربط شكايت مكتوب بهمراه ساير مستندات ارائه گرديده است اما تااين لحظه نه تنها هيچ گونه گشايشى از سوى اين مسئولان صورت نگرفته بلكه از سوى برخى از اين مسئولان عالى رتبه بيش از گذشته بهزادى را مورد لطف و حمايت خود قرار داده اند و معلوم نيست در اين آشفته بازار كى با كى بسته است!؟

چهارماه پيش يعنى ابتداى سال جارى تعدادى از كاركنان اين شركت و بدون هيچ دليل خاصى از كار بركنار و نفرات ديگرى جايگزين ايشان گرديدند و اين درحالى بود كه به برخى از اخراجى ها اعلان شد كه برويد خود را بازنشسته كنيد! اما با كمى تفحص دريافتيم افراد زيادى در شركت پتروشيمى خارگ مشغول بكار بوده كه سالها از سن بازنشستگى ايشان گذشته است اما همچنان در رأس امور و كارها قرارداشته و حقوق هاى نجومى دريافت مى كنند! حال به چه دليل مدير عامل آنها را در محل كار خود نگه داشته اند خدا داند! اما نكته جالب توجه اينكه مسئولان بالا سرى بهمن بهزادى همگى بر تخلف هاى آشكار وى احاطه داشته و از همه اين موارد بخوبى مطلع بوده و مى دانند اما معلوم نيست به چه دليل و يا دلايلى تا كنون عذر ايشان را نخواسته اند!؟ حتى شنيده مى شود يكى از نمايندگان مجلس شوراى اسلامى به بهمن بهزادى گفته من در مجلس هوايتان را دارم اما شما بايستى هزينه تبليغات انتخاباتى دوره جديد بنده را پرداخت نمائيد كه بهزادی هم قول همه گونه همكارى و پرداخت هزينه هاى تبليغات انتخاباتى اين نماينده را نه از جيب خود بلكه از جيب كاركنان شركت سهامى پتروشيمى خارگ به ايشان داده است. همه سازمان هاى نظارتى ، بازرسى و حتى حراست وزارت نفت در كم وكيف تخلفات پتروشيمى خارگ و در رأس آن بهمن بهزادى قرارگرفته اند و بخوبى براين تخلفات احاطه دارند اما هنوز هم صندلى مدير عاملى شركت سهامى پتروشيمى خارگ زير پاى بهمن بهزادى است! اگر در حساب انتگرال وارد باشيد بخوبى در خواهيم يافت حالا كه همه مى دانند كه تخلفات ايشان چه بوده است و هنوز در تغيير او شك و شبهه دارند نتيجه ميگيريم يا همه با هم هستند يا بهمن بهزادى زورش بيشتر است و به نوعى همه كاره است!

اما متوليان امر بدانند اسناد مكتوب ، مستندات و فيش هاى مالى زيادى به دستمان رسيده است كه به زودی و با نام دريافت كنندگان كارت هاى هديه، فيش هاى واريزى مالى، سكه هاى بهار آزادى و سبد كالا و . . . آنها را انتشار خواهيم داد البته نه بعنوان تهديد بلكه بعنوان احقاق حقوق از دست رفته!

اميد است مسئولانى كه بيدار مى باشند دراين شرايط و وضعيت بسيار بد معيشتى و اقتصادى كشور كمك حال اخراجى هاى بى دليل مردان مرفه و بى درد پتروشيمى خارگ باشند و ايشان را به كار هاى خود بازگردانند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان