٤٥ هزار يورو پر كشيد! | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 9:04

٤٥ هزار يورو پر كشيد!

شماره: 22801
Aa Aa

با لغو سفر قبلى مسافران كشور هلند كه شامل هفت نفر ازكاركنان با سابقه شركت سهامى پتروشيمى خارگ جهت حضور در يك دوره آموزش ايمنى و HSE از سوى بازرسى شركت اهداف شنيده شد مبلغ ٤٥ هزاريورو هزينه اين سفر هم پر كشيد.

بيا با هم بريم سفر هلند هلند، منو با خودت ببر...
٤٥ هزار يورو پر كشيد!

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوی

 

با لغو سفر قبلى مسافران كشور هلند كه شامل هفت نفر ازكاركنان با سابقه شركت سهامى پتروشيمى خارگ جهت حضور در يك دوره آموزش ايمنى و HSE از سوى بازرسى شركت اهداف شنيده شد مبلغ ٤٥ هزاريورو هزينه اين سفر هم پر كشيد يعنى اينكه طى يك كار نسنجيده و بدون برنامه ريزى و حتى دريافت مجوز حراستى بيش از ٤٥ هزار يورو كه شامل هزينه هاى بليط پرواز، رزرو آسيون هتل، هزينه هاى دوره و ...دود شد و به آسمان پر كشيد!

اما در اين رابطه بايستى از مسئولان شركت اهداف اين سئوال را جويا شد كه مگر نه اينكه برگزارى يك چنين دوره هاى ايمنى و HSE در داخل كشور آنهم با هزينه هايى به مراتب كمتر وارزانتر و با اساتيد خبره و سطح اول و با تجربه برگزار مى گردد كه اينگونه ارز هاى گران قيمت را براى خريد پنير هلندى و شكلات گاوی آمستردام هزينه مى نمائيم!؟

و يا اينكه اصول حضور نفرات غير ايمنى در يك دوره ايمنى و فنى از سوى شركت هاى پتروشيمى چه دلايل كارى و منطقى را طلب مى نمايد كه اينگونه به قلب اروپا لشكر كشى مى كنند!؟

لازم به ذكر است با حضور ماركوپولوى پتروشيمى ها ( بهمن بهزادى ) در رأس هرم شركت پتروشيمى خارگ و جفت و جور كردن مأموريت هاى متعدد توريستى برون مرزى از سوى امور حقوقى نام اين شركت در رتبه اول شركت اهداف در سفرهاى برون مرزى قرارگرفته است! اما مجددا و به تازگى نيز ساز و دهل سفر تازه هلند با حضور ٩ نفرى در نقاره هاى شركت سهامى پتروشيمى خارگ دميده و به گوش مى رسد و بازهم شنيده مى شود كه نام بهمن بهزادى به عنوان مدير عامل اين شركت با دستور بازرسى اهداف از ليست اسامى مسافران بندر روتردام حذف گرديده است و اين در حالى است كه او گفته مشكل سفرهاى برون مرزى شان حل گرديده.

حال چگونه و با صرف چه هزينه اى، بركسى پوشيده و مشخص نيست! در جاى ديگرى هم خوانديم : 

"مدير عامل شركت سهامى پتروشيمى خارگ اعلام نموده مشكلات سفرش را با اهدافى ها مرتفع نموده است".

بهر حال اميدواريم كه اين بار يوروهاى باد آورده را باد نبرد و سفر هلندى تيم ٩ نفره كاركنان پتروشيمى خارگ انجام شود آنهم با مجوز رسمى از سوى جناب سرلك ، مدير توانمند بازرسى شركت اهداف.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان