کسانی که نگاهشان به ولی فقیه است مصون خواهند ماند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 2:02

کسانی که نگاهشان به ولی فقیه است مصون خواهند ماند

شماره: 19727
Aa Aa

خسارت هایی که به ناجا و مراکز امنیتی وارد شده به‌دلیل خویشتن داری آنها رُخ داده| برخی سر دسته های اغتشاشگران از دشمنان خارجی پول می‌گیرند.

سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان؛
کسانی که نگاهشان به ولی فقیه است مصون خواهند ماند

سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:

همواره در اغتشاشات عده ای سر دسته و به‌دنبال این هستند که انتقاد جوانان را به سمت اهداف شوم خود بکشانند و از این اعتراض ها سوء استفاده کنند و نظم جامعه را به هم بزنند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی ادامه داد: 

سر دسته های اغتشاشگران وقتی می بینند که مردم با آنها همراهی نمی کنند عصبانی می شود و مُتعرض مسجد، اموال عمومی و قرآن و پرچم ایران می شوند  و کارهای غیر شرعی، غیر عُرفی و غیر اخلاقی انجام می دهند. بخش اعظمی از جوانانی که در نا آرامی های اخیر حضور داشتند به‌دلیل هیجانات حضور پیدا کردند و شعار دادند اما در صورتی که خواص جامعه با آنها خاضعانه صحبت کنند به‌خوبی می پذیرند. تجزیه طلبان جنوب شرق و شمال غرب کشور هم به حرکت در آمدند اما قدرت سپاه و موشک ها و پهبادهای آنها دشمنان را سر جای خود نشاند و خسارت سنگینی به آنها وارد کرد.

وی افزود:

همه اینها درسی برای ملت ایران است و اینگونه تعارض ها تنها مربوط به امروز نیست و در زمان امام حسین(ع)، امیر المومنین (ع) هم وجود داشت و در آینده و در زمان ظهور حضرت بقیه الله الاعظم(عج) هم وجود خواهد داشت. این تعارض ها همیشه وجود دارد اما در این میان کسانی که نگاهشان به ولی فقیه است مصون و محفوظ خواهند ماند و برای جلوگیری از خطا و اشتباه در فتنه‌ها باید نگاهمان به رهبران آسمانی خودمان باشد.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت:  

خسارت هایی که امروز به ناجا و مراکز امنیتی وارد شده به‌دلیل ملاحظه و رعایت قانون و خویشتن داری آنها رُخ داده است.

سید ابوالحسن مهدوی اظهار داشت:

پوشیدن لباس تقوا منجر به از بین بردن نقشه‌های دشمنان در فضاهای مجازی و حقیقی می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه در این بین برخی افراد هستند که به عنوان لیدر قصد سو استفاده دارند ادامه داد:

عده‌ای از آنها دشمنان داخلی هستند و یا از دشمنان خارجی پول می‌گیرند.

او با بیان اینکه گروهی که چادری را از سر زنان گرفتند و یا بی حیایی و بی‌عفتی کردند باید ملاحظه کنند که عفت پیام عقل است و اگر شخصی دین هم ندارد حداقل باید به فرمان عقل خود حجاب و عفاف را رعایت کند. حجاب قبل از اسلام هم بین ادیان و کشورهای مختلف وجود داشته و زنان ایرانی از سه هزار سال پیش پوشیده و محجبه بوده‌اند. در واقع حجاب پیام حق و حیا است. عفت درون تولید حجاب بیرون را می‌کند و شخصی که حیا دارد هم دارای عفت درونی و هم دارای حجاب بیرونی است البته دشمنان همیشه بهانه‌های مختلفی برای هجمه به ما داشته‌اند. جریان کوی دانشگاه در سال ۸۷ که ربطی به حجاب نداشت، این‌ها روزی آنجا را بهانه می‌کنند روزی دیگر در انتخابات سال ۸۸ شکست می‌خورند و روزی دیگر در سال ۹۸ بنزین و امروز نیز بحث عفت و حجاب را بهانه کرده‌اند.

امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه دشمن با حجاب و بی حجابی کاری ندارد. آن‌ها دنبال چیز دیگری هستند و هدف اصلی آنها نابودی نظام اسلامی است گفت:

ریشه اختلاف‌ها و تحرکات داخل از خارج کشور نشأت می‌گیرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان