کسی حق ندارد در اجراهای فرهنگی و هنری سلیقه‌ای عمل کند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403 - 20:45

کسی حق ندارد در اجراهای فرهنگی و هنری سلیقه‌ای عمل کند

شماره: 24048
Aa Aa

او درباره حاشیه های کنسرت اصفهان گفته کسی حق ندارد قانون را معطل تفسیر خود کند. قانون روشن است و در اجرای آن سلیقه نداریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران؛
کسی حق ندارد در اجراهای فرهنگی و هنری سلیقه‌ای عمل کند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که در موضوع اجراهای فرهنگی و هنری به آن چه که صراحت قانونی است عمل خواهد شد و کسی حق ندارد سلیقه‌ای عمل کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت دولت و درباره حاشیه های کنسرت اصفهان اظهار کرد:

در دولت سیاست ما سیاست واحدی است و این اصلا پذیرفته نیست که بخشی قانون را رعایت کند و بخش دیگری همکاری نکند چون دولت یک ید واحده است به همین دلیل آقای وزیر کشور از من دعوت کرد و من یک‌شنبه ظهر در جمع استانداران حاضر شدم و آنجا بحمدالله گزارش داشتیم از همکاران و گفتیم ما در همه استان‌ها برای اجراهای هنری چیزی که برایمان خط قرمز به حساب می‌آید اجرای قانون است.

اسماعیلی گفت:

کسی حق ندارد قانون را معطل تفسیر خود کند. قانون روشن است و بحمدالله در آن جلسه این وفاق به صورت کامل بود و من با استانداران عزیزمان صحبت کردم و همه استانداران ان‌شاءالله پای این قانون هستند. ما در اجرای قانون، سلیقه نداریم و همه متعهد به قانون هستیم و الحمدلله این مورد وفاق است و بدون مشکل آن چیزی که مر و صراحت قانون است در موضوع اجراهای هنری و فرهنگی عمل خواهد شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان