گشت ارشاد برای هنجارشکنان است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403 - 18:59

گشت ارشاد برای هنجارشکنان است

شماره: 18952
Aa Aa

حجاب در کشور اسلامی ما یک ضرورت و قانون است و باید بدان عمل شود| دختر قهرمان ایرانی بر روی سکو با مردی که مدال توزیع می‌کند دست نمی‌دهد.

سید محمد سعیدی، امام‌ جمعه قم؛
گشت ارشاد برای هنجارشکنان است

سید محمد سعیدی، امام‌ جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه اکثریت جامعه ملتزم به حجاب هستند افزود:

گشت ارشاد برای هنجارشکنان است و حجاب هیچ محدودیتی برای بانوان ایجاد نمی کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، او اظهار داشت:

در جامعه اسلامی امر به معروف و نهی از منکر باید احیا شود و این واجب باید متوجه همه مسلمین باشد و مختص قوم و دستگاه خاصی نیست و اصل این فریضه به تمامی مردم باز می‌گردد.

وی گفت:

رهبری فرمودند زنِ باشرف و بااستعداد ایرانی یکی از بزرگترین ضربه‌ها را به تمدّن غرب زده است و اینها سال‌ها است که می‌گویند زن اگر چنانچه از قیود اخلاقی و شرعی و مانند این چیزها رها نشود نمی‌تواند پیشرفت کند، نمی‌تواند به مقامات عالی علمی و سیاسی و اجتماعی و غیره برسد؛ شرط رسیدن زن به رتبه‌های بالای اجتماعی و سیاسی و غیره این است که این قیود اخلاقی را رها کند. زن ایرانی در میدان‌های مختلف با حجاب اسلامی به موفقیت‌های زیادی دست یافت و امروز در مراکز دانشگاهی و علمی و ورزشی زنان حضور چشمگیری دارند. دختر قهرمان ایرانی وقتی بر روی سکو می‌رود با حجاب است و به مردی که مدال توزیع می‌کنند با او دست نمی‌دهد و این امر نشان از توجه به مسائل دینی است.

وی افزود:

زنان ما با حجاب در عرصه‌های مدیریتی و رسانه‌ای حضور یافته و موفقیت‌های خوبی بدست آوردند و دشمنان در خصوص حجاب تبلیغ سو دارند و با جهاد تبیین در این زمینه باید روشنگری کرد. حجاب در کشور اسلامی ما یک ضرورت و قانون است که باید بدان عمل شود.

او افزود:

حجاب در حوزه خصوصی الزامی ندارد و اسلام می‌خواهد نگاه به زن ابزاری و شهوانی نباشد اما آنچه که امروز در غرب می‌بینیم اینگونه است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان