یک محموله بزرگ سلاح در مرز‌های آبی جنوب کشف شد | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 10:37

یک محموله بزرگ سلاح در مرز‌های آبی جنوب کشف شد

شماره: 23502
Aa Aa

گفته شده بیش از ۶ هزار عدد شوکر برقی ساخت آمریکا برای ایجاد اغتشاش و آشوب در روز‌های آتی آماده و به ایران منتقل شده است.

با اعلام مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان؛
یک محموله بزرگ سلاح در مرز‌های آبی جنوب کشف شد
به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از میزان، مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد:
با هماهنگی رئیس حوزه قضایی شهرستان بندرخمیر و در نتیجه رصد و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) یک محموله بزرگ سلاح و ابزارآلات آمریکایی ویژه آشوب و اغتشاش در بدو ورود به مرز‌های آبی جنوب کشور کشف و ضبط شد.
به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از میزان، وی با بیان اینکه محموله مذکور در یک فروند لنج باری جاسازی شده بود گفت:
سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از اطلاع از انتقال این محموله بزرگ سلاح که شامل بیش از ۶ هزار عدد شوکر برقی ساخت آمریکا است و می‌تواند در آشوب و اغتشاشات مورد استفاده قرار گیرد عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند. در نتیجه یک کار دقیق اطلاعاتی محموله مورد نظر از زمان بارگیری در آنسوی مرز‌های کشور مورد رصد و رهگیری قرار گرفت و به محض ورود به آب‌های ایران در مجاورت بندرخمیر شناسایی و توقیف شد. در این رابطه دو نفر دستگیر شده‌اند که با صدور قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می‌برند و سایر عوامل و مرتبطین شبکه و اقدامات آن‌ها تحت اشراف کامل اطلاعاتی قرار دارند. در نتیجه تحقیقات مقدماتی و بر اساس گزارش ضابطین مشخص شده است که این محموله سلاح برای ایجاد اغتشاش و آشوب در روز‌های آتی آماده و به کشور منتقل شده است. تعداد قابل توجهی سلاح گرم و شورشی هم به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات هرمزگان کشف و ضبط شده است.

وی با هشدار به مخلین نظم و امنیت عمومی اظهار داشت:

افرادی که سودای چنین جرایمی را در سر می‌پرورانند، بدانند که دستگاه قضایی برای حفظ امنیت مردم با کسی تعارف ندارد و مجازات این‌گونه افراد قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان