۱۸ هزار دانشجوی دکتری جوان انقلابی جایگزین اساتید حق‌التدریس‌ شدند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 8:57

۱۸ هزار دانشجوی دکتری جوان انقلابی جایگزین اساتید حق‌التدریس‌ شدند

شماره: 24191
Aa Aa

فضای انقلابی با جذب استاد جوان ممکن می‌شود و یکی از ثمرات طرح‌های دستیار آموزشی و اعضای هیأت علمی گسترش فضای انقلابی است.

محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی؛
۱۸ هزار دانشجوی دکتری جوان انقلابی جایگزین اساتید حق‌التدریس‌ شدند

محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نشست با دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت:

فضای انقلابی با جذب استاد جوان ممکن می‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، طهرانچی اظهار داشت:

نگاه جامع دانشجویان برای ما افتخارآفرین است. متأسفانه برخی قصد دارند اخبار مثبت و پیشرفت های دانشگاه آزاد اسلامی در راستای نیل به اهداف خود را کتمان کنند.

او با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پرورش استعدادهای هنری یک باشگاه هنر و ادبیات را راه‌اندازی کرده است گفت:

این باشگاه موظف است از تمامی دانشجویان حمایت کند چرا که دانشگاه تنها محلی برای تحصیل نیست بلکه محل تعلیم و تربیت اسلامی نیز است. در حقیقت دانشگاه محلی برای زیست اجتماعی دانشجویان خود است. ایده‌های خوب برای به نتیجه رسیدن نیازمند زمان هستند وموضوع مهم در این زمینه این است که ایده‌پرداز در برابر مشکلات تسلیم نشود. دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی را راه‌اندازی کرده و امسال برای اولین بار دانشجویان مهارت‌یار شناخته شدند.

وی ادامه داد:

یکی از ثمرات طرح‌های دستیار آموزشی و اعضای هیأت علمی وابسته گسترش فضای انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی است. دانشگاه مقرر کرد تا تعداد اعضای هیات علمی وابسته برابر با ظرفیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی باشد. ما «وَیل لِّلمُطَفِّفِینَ» را برای خود مقرر کردیم تا دانشگاه به دانشجو کم‌فروشی نکند.

طهرانچی با بیان اینکه ۱۸هزار دانشجوی دکتری جوان انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی جایگزین اساتید حق‌التدیس‌ شدند گفت:

فضای انقلابی با جذب استاد جوان ممکن می‌شود لذا طرح‌های دستیار آموزشی و هیأت علمی وابسته یک جهش در گسترش فضای انقلابی دانشگاه محسوب می‌شود.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان