۲ واحد «مکتب سلیمانی» در دانشگاه ها تدریس می شود | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 0:29

۲ واحد «مکتب سلیمانی» در دانشگاه ها تدریس می شود

شماره: 20750
Aa Aa

سید یحیی صفوی می گوید آینده با گذشته متفاوت خواهد بود و جبهه مقاومت در آینده نظم جدید جهانی را در برابر استکبار رهبری خواهد کرد.

«سید یحیی صفوی» مشاور عالی رهبر انقلاب خبر داد؛
۲ واحد «مکتب سلیمانی» در دانشگاه ها تدریس می شود

«سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در همایش مکتب شهید سلیمانی که در دانشگاه عالی دفاع ملی اظهار داشت:

آمریکایی ها شهادت، اسلام و مقاومت ملت‌ها را هم نمی‌فهمند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از دفاع پرس، او عنوان کرد:

آنچه در آینده شاهد آن خواهیم بود با گذشته متفاوت خواهد بود چون نظم نوین جهانی آمریکایی‌ها و یا تک‌قطبی شدن و قدرت و هژمونی‌ای که آن‌ها بعد از فروپاشی شوروی دنبال می‌کردند شکست خورده است. شاهد دو نبرد قاره‌ای و منطقه‌ای هستیم بدین‌صورت که یک طرف جبهه استکبار به رهبری آمریکا و هم‌پیمانان آمریکا در اروپا و نوکران منطقه‌ای آن‌ها و یک طرف هم جبهه مقاومت به رهبری نظام جمهوری اسلامی قرار دارند. در این رابطه راهبرد آمریکا ائتلاف‌سازی، استفاده از جنگ ترکیبی رسانه‌ای است که برای رسیدن به اهداف خود از غارت منابع کشور‌ها هم دریغ ندارد اما راهبرد جبهه مقاومت به رهبری مقام معظم رهبری، قدرت نرم فرهنگی و معنوی و بر اساس قدرت اقناع‌سازی و ایستادگی در برابر استکبار است.

صفوی گفت:

مطمئن هستیم که جبهه مقاومت در آینده نظم جدید جهانی را در برابر استکبار رهبری خواهد کرد.

وی ادامه داد:

پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی «مکتب سلیمانی» را به‌عنوان دو واحد درسی با تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه‌ها نهادینه کرده و از سوی دیگر، وزارت علوم نیز کمیته تخصصی توسعه فرهنگ مقاومت و پایداری را تصویب کرده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان