۸۰ توهین‌کننده به شهدای کرمان در اصفهان دادگاهی می‌شوند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 14:36

۸۰ توهین‌کننده به شهدای کرمان در اصفهان دادگاهی می‌شوند

شماره: 24456
Aa Aa

او گفته دستگاه قضایی با کسانی که اخبار و محتواهای جعلی منتشر می‌کنند و باعث برهم خوردن امنیت روانی جامعه می‌شوند به‌صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

با علام دادستان عمومی و انقلاب اصفهان؛
۸۰ توهین‌کننده به شهدای کرمان در اصفهان دادگاهی می‌شوند

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت:

پرونده قضایی برای ۸۰ نفر از توهین‌کنندگان به مقام شهدای واقعه تروریستی کرمان در دادسرای مرکز استان تشکیل شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، سیدمحمد موسویان افزود:

پس از عملیات تروریستی کرمان که به شهادت بیش از ۹۰ نفر از هموطنان مظلوم و بیدفاع منجر شد برخی با تولید، انتشار و بازنشر محتواهای خلاف واقع در برخی شبکه‌های اجتماعی به حرمت شکنی شهدای این واقعه و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند. اقدام این افراد از یکسو باعث تشویش اذهان عمومی ناراحتی شهروندان و خانواده‌های شهدا شد و از سوی دیگر امنیت روانی جامعه را مخدوش کرد و مورد هدف قرار داد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود:

بر همین اساس با دستور دادستان کل کشور و رییس کل دادگستری اصفهان مبنی بر برخورد قضایی قاطع با برهم‌زنندگان امنیت روانی جامعه ۸۰ نفر از اشخاصی که در شبکه‌های اجتماعی اخبار کذب و محتواهای توهین‌آمیز به مقام شهدای انفجارهای تروریستی کرمان تولید، منتشر یا بازنشر کرده بودند شناسایی شدند و پرونده قضایی در دادسرای مرکز استان برای آنها تشکیل شد که هم اینک در حال رسیدگی است.

موسویان با تأکید به شهروندان در باره دریافت اخبار و اطلاعات از مبادی رسمی هشدار داد:

دستگاه قضایی استان برابر قوانین موضوعه با کسانی که اخبار و محتواهای جعلی منتشر می‌کنند و باعث برهم خوردن امنیت روانی جامعه می‌شوند، به‌صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان