آن کس که غیرت دین دارد اجازه تخریب ولایت فقیه را نمی‌دهد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 4:47

آن کس که غیرت دین دارد اجازه تخریب ولایت فقیه را نمی‌دهد

شماره: 22163
Aa Aa

او با بیان این که ولی فقیه تنها رهبر سیاسی نیست بلکه نایب امام زمان (عج) است گفته قصه بی حجابی‌های اخیر را نباید دست کم گرفت.

سید احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری؛
آن کس که غیرت دین دارد اجازه تخریب ولایت فقیه را نمی‌دهد

سید احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری در یادواره ۱۰ طلبه شهید و ۱۸ شهید گمنام و یادبود آیت الله شیخ محمدتقی بافقی در بیت الرقیه بافق گفت:

یک تئوریسین آمریکایی گفته برای نابودی نظام ایران ۲ راه وجود دارد که یک راه آن براندازی ولایت فقیه و راه دوم براندازی حجاب است. 

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از صداوسیما، امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه این تئوریسین ادعا کرده که اگر توانستیم حجاب را براندازیم، ولایت پذیری را هم برانداختیم ادامه داد:

بر این اساس قصه بی حجابی‌های اخیر را نباید دست کم گرفت البته بدحجاب‌ها و شل حجاب‌ها را ضد انقلاب ندانید چراکه اردوگاه دل بعضی از آنان، اردوگاه دین است. 

خاتمی از غیرت دینی به عنوان جلوه برجسته شهیدان یاد کرد و اظهار داشت:

یک جلوه غیرت دین امر به معروف و نهی از منکر است که سه مرحله قلبی، زبانی و عملی دارد. مرحله عملی آن با دستور قوه قضاییه است و مرحله زبانی آن است که یکبار تذکر داده شود و رد شویم. 

وی دفاع از نظام دینی را دومین جلوه غیرت برشمرد و گفت:

هرچند منکر برخی از بی تدبیری‌ها نیستیم اما دشمن با قدرت به جنگ اقتصادی ما آمده است. 

عضو مجلس خبرگان رهبری، هدف از اغتشاشات چند ماه گذشته در ایران به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی را براندازی نظام و دین عنوان کرد و افزود:

اگر براندازی نبود چرا قرآن سوزی، چرا سوزاندن پرچم و نام الله و چرا عمامه پرانی که به معنی دین پرانی است صورت گرفت؟ دشمن می‌خواهد مردم ایران را از نظام اسلامی جدا کند که تاکنون نتوانسته و نخواهد توانست. نمونه آن راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته است که مردم با حضور باشکوه خود نشان دادند پای انقلاب خود مانده‌اند. 

خاتمی درباره سومین جلوه غیرت دینی گفت:

جلوه سوم غیرت دینی، ولایتمداری است و در این راستا باید بدانیم ولی فقیه تنها رهبر سیاسی نیست بلکه نایب امام زمان (عج) است.  آن کس که غیرت دین دارد چه در جلسه خصوصی و چه در جلسه عمومی، اجازه تخریب ولایت فقیه را نمی‌دهد چراکه دشمن می‌خواهد مردم را به نظام بدبین کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان