ائمه جمعه و مسئولان مراقب حرف‌های‌شان باشند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 9:57

ائمه جمعه و مسئولان مراقب حرف‌های‌شان باشند

شماره: 22158
Aa Aa

خیلی از حاشیه سازی ها داخلی است؛ جامعه ما ظرفیت ابتلا به این حواشی اعصاب خردکن را ندارد| گرانی حال مردم را بد و اعصاب آنها را خرد می کند.

حاج علی اکبری در خطبه های نماز جمعه تهران؛
ائمه جمعه و مسئولان مراقب حرف‌های‌شان باشند

حاج علی اکبری در خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره به  مساله جمعیت و نقش آن در تحقق آرمان های صادق آل محمد (ع) گفت:

اینکه جامعه ما بتواند زینت باشد باید درباره کمیت و کیفیت جمعیت خود مراقبت کند و امیدواریم سیاست های جمعیت در محور خانواده با قوت توسط مسوولان و عموم مردم مورد توجه قرار گیرد تا از مرحله خطرناکی که پیش رو داریم به سلامت عبور کنیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او همچنین اظهار داشت:

خیلی از حاشیه سازی ها هر چند از سوی دشمن هم هست اما داخلی است. کسانی که مراقب زبان و موقعیت های خود نیستند با حرف هایشان بهانه دست دشمن می دهند و اینها را باید مراقبت کرد. در شرایطی که باید فرصت خدمت به مردم جدی گرفته شود و افکار عمومی نیاز به آرامش دارد این اتفاق ها را متأسفانه شاهد هستیم. ما ائمه نماز جمعه نیز باید مراقب اظهارنظرهای خود باشیم و نمایندگان مجلس و مسوولان دولتی هم باید مراقبت کنند. جامعه ما ظرفیت ابتلا به این حواشی اعصاب خردکن را ندارد و همه باید پای کار حل مسایل کشور باشند.

وی درباره مهار تورم و رونق تولید نیز گفت:

همه باید روی این موضوع تمرکز کنند و با اتحاد و همدلی این مسال قابل حل است. 

امام جمعه موقت تهران درباره مساله گرانی گفت:

این مساله حال مردم را بد و اعصاب آنها را خرد می کند. مساله مسکن آن هم در بخش اجاره و رهن جزو موارد مبتلابه است که حدود ۳۰ درصد در سطح ملی در گیر آن هستند و در تهران نزدیک ۵۰ درصد درگیر هستند. مسکن از یک کالای زیستی به کالای سرمایه ای تبدیل شده و نتیجه اش فوران بی حساب و کتاب قیمت هاست که کمر مستاجرها را می شکند. در هر حال حل مساله مسکن در شرایط فعلی به یک نسخه درمانی فوری نیاز دارد تا این مساله را تا حد زیادی در سراسر کشور با تاکید بر شهر تهران مدیریت کند. 

وی خطاب به مردم و آنها که خانه اجاره می دهند گفت:

تا به اضطرار نیفتادید بر مستاجران سخت نگیرند.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین اظهار داشت:

انقلاب اسلامی آغاز حرکت جمعی و سازمان یافته شیعیان امام صادق است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان