احمدی نژاد از واردات انبوه لوازم آرایشی توسط یک نهاد امنیتی خبر داد | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 19 ارديبهشت 1403 - 9:34

احمدی نژاد از واردات انبوه لوازم آرایشی توسط یک نهاد امنیتی خبر داد

شماره: 13732
Aa Aa

او می گوید یکی از مشکلات ما در دوران ریاست جمهوری این بود که ما می گفتیم باید عزل شوند و بعد می رفتند جاهای دیگر اجازه می گرفتند که عزل نشوند.

واردات هفتگی۲۰ الی ۲۵ تا ۵۰ تا کانتینر دربسته؛
احمدی نژاد از واردات انبوه لوازم آرایشی توسط یک نهاد امنیتی خبر داد

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران در تازه ترین گفت وگوی رسانه ای خویش گفته است: 

ما در دولت بودیم. یک روز استاندار بوشهر تماس گرفت و گفت مدیر کل گمرک آمده اینجا و استعفا داده و می گوید من دیگر کار نمی کنم. گفتم موضوع چیست؟ چرا کار نمی کند؟ گفت مدیرکل گمرک می گوید یک نهاد امنیتی آمده اینجا تحت عنوان اینکه ما می خواهیم کالاهای حساس تحریمی را وارد کشور بکنیم هر هفته ۲۰ الی ۲۵ تا ۵۰ تا کانتینر دربسته وارد می کند و اجازه نمی دهد ما آنها را بازرسی کنیم و کالا را با اسناد آن تطبیق بدهیم. بالاخره ماموران گمرک حساس می شوند. مگر چقدر کالای سری و قطعات محرمانه در کشور مصرف دارد؟ یکبار علی‌رغم فشار آن مامورین امنیتی و اطلاعاتی بسته ها را باز می کنند و می بینند لوازم آرایشی است. آنها می‌گویند اشتباه شده است. مسئولین گمرک می گویند پس بقیه اش چی؟ آنها همه‌اش لوازم آرایشی است. می‌آیند تعهد می دهند که دیگر تکرار نکنند. یک مدت می گذرد ولی همینطور این کانتینرها وارد کشور می‌شود. باز یکی از بسته ها را باز می کنند و می بینند لوازم آرایشی است. می گویند پس آن کالاهای حساس تحریمی کجاست؟

احمدی نژاد در این گفتگو مدعی شده است:

مدیر باشرفِ با تعهدِ گمرک می گوید من دیگر کار نمی کنم. می گوید من برای مردم عادی که می خواهند یک یخچال یا تلویزیون از ته لنج بیاورند سخت گیری می کنم اما یک مامور امنیتی یا نهاد امنیتی ـ اطلاعاتی می آید همینطور هفته ای ۵۰ تا کانتینر لوازم آرایشی وارد کشور می کند و ما نمی توانیم جلویش را بگیریم. خود من برخورد کردم و گفتم آن معاون باید عوض شود. برکنار شود. مشخص شد که یک معاون وزیر اطلاعات پشت او هست که برای من خیلی سخت بود. من دستور دادم که باید عزل شود. یکی از مشکلات ما در آن دوران این بود که ما می گفتیم باید عزل شود و بعد می رفتند جاهای دیگر، اجازه می گرفتند که عزل نشوند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان