احمد جنتی از رسانه ها خواست پیام اسلام را به سراسر جهان برسانند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 11:51

احمد جنتی از رسانه ها خواست پیام اسلام را به سراسر جهان برسانند

شماره: 12895
Aa Aa

او گفته امروز نوای دلنشین اسلام به شرق و غرب عالم رسیده و همه کشورهای اسلامی مانند جمهوری اسلامی وظیفه دارند آن را به سراسر جهان برسانند.

نسل بشر به پیامبر(ص) مدیون هستند؛
احمد جنتی از رسانه ها خواست پیام اسلام را به سراسر جهان برسانند

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان ایران در جلسه این شورا گفت:

پیامبر گرامی اسلامی برترین بشر و مخلوق خداست که بشر را از ظلمات بیرون آورد. پیامبر (ص) همان کسی که بشر را از ظلم، جهل و فساد نجات داد و در تاریک‌ترین نقطه آن زمان که در جهل و سیاهی فرو رفته بود، پیام الهی را ابلاغ و بشر را از تاریکی به نور هدایت کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، جنتی خاطرنشان کرد:

پیامبر (ص) به تنهایی مقابل بت‌پرستی و شرک ایستاد و مردم را موحد کرد؛ بی‌شک نسل بشر به این پیامبر مدیون هستند و خدا را شاکریم که ما را از نسل امت ایشان قرار داد. امروز به برکت مجاهدت‌های پیامبر(ص) نوای دلنشین اسلام به شرق و غرب عالم رسیده است و به واسطه گسترش و نفوذ رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی همه کشورهای اسلامی وظیفه دارند که پیام اسلام را به سراسر جهان برسانند؛ جمهوری اسلامی نیز در این مسیر پیشرو بوده و رسانه‌های ما به ویژه رسانه ملی در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده که باید بیشتر شود.

دبیر شورای نگهبان تأکید کرد:

اگر پیام اسلام و پیامبر عزیز آن به درستی برای مردم سراسر جهان تبیین و تبلیغ شود، کمتر کسی وجود خواهد داشت که آن را دریافت نکند و از مسیر ظلمانی دست نکشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان